İrem mi??!!!!

3K 137 8
                                    

- Doğru seçim bende kendimi çok severim.
- Hiç komik değil.
- Sen ciddisin.
- Yani evet.
- Imm...şey yani.
- Ney?
- Ya benim tuvaletim geldi. Ben bi gideyim.
- Cevap vermeden gidemezsin.
Yuh oha çuş kıpkırmızı oldum. İşte şimdi sıçtım.
- Ya ben gideyim. Çok sıkıştım.
- Tamam tamam anladım. Yanlız gelince cevabını alırım.
Sıçtım hayır yani gidip bende seni seviyorum diyemem. Napcam ya? Buldum en iyisi tuvalette kalmak. Çok zekiyim yo ye.
- He çok zekisin. Mal mısın kızım?
- Ya iç ses sus.
- İyi be tek kal namkör. Burda sana yardım ediyoz.
- Ne yardımı be defol git.
- İyi namkör.
Yaklaşık 15 dakikadır tuvaletteyim. Sanırım akşama kadar burda kalıcam. Tik tak tik tak offf be bu durumlara düşcek insan mıydım ben?

- Güzelim iyi misin 30 dakika oldu?
- İyiyim.
- Çık artık istersen.
- Tamam çıkıyorum.
Lanet olsun mayki! Şimdi ne yapcam? Bende seni desem olur heralde. Ve tuvaletten sonunda çıktım.
- Cevap?
- Bende seni.
- Derken?
- Ya salak mısın? Anladın işte.
- Müstakbel sevgilinle düzgün konuş kızım.
- Müstakbel sevgili?
- Tamam canım boşver.
- Ya ne zaman çıkcam hastaneden?
- Bugün.
- O zaman neden hâlâ burdayız? Hadi gidelim.
- Tamam üstünü değiştir.
- Çıkarsan giyincem.
- Tamam 5 dakikan var.
- Çıkkkkk!
Oh be sonunda çıktı. Hayır yani müstakbel sevgili nedir ya? Bi de ne giycem var? Etek giysem kızcak. İlişkimizin daha başlamadan bitmesini istemiyorum. O yüzden de siyah taytımı üstüme de siyah bi tişört giyicem. Ve sanırım hazırım. Sonunda çıkıyorum yo ye.
- Giyindin mi aşkım?
Aşkım mı? What the fak!! Yuh oha çuş. Oh my got!!
- Hııı evet.
- Hadi gidelim o zaman.
- Tamam.
Ve yürümeye başladık. Sanırım Güney ve Güneş gitmiş. Aman neyse hep beni mi beklicekler. Savaş işlemleri bitirdikten sonra arabaya doğru yürümeye başlıyoduk ki. Elini uzattı. Ee tabi uzatmış ayıp olmasın diye tuttum. Yoksa kendi istediğimden değil yani. Ve arabaya bindik. Tabiikide kapıyı açmadı mal ,odun.
- Güzelim sen yurda git biraz dinlen hem halanı falan gör. Sonra belki dışarı çıkarız. Ben ararım seni.
- Tamam.
Ya 1-2 güne terk edilmezsem iyidir. Neden soğuk davranıyom ki çocuğa? Bende ayrı bi malım. Neyse halamın odasına gideyim önce. O ne lan yeni kız mı? Ohaa bi de güzel mi? Aheyyy aheyyy Savaş elden gitti valla gitti. Kızda zaten Savaş'a benziyo hem güzel,hem soğuk,hemde korkutucu. İlişkim bitti. Lanet olsun bu hayat!!
- Hala bu kim?
- Tanımadın mı Sera?
- Aaa Seracığım beni tanımadın mı?
- Yoo sen kimsin?
- Kızım sera. Kızım İrem. Gerçi tanımaman normal New Yorktaydı. Ve yeni geldi.
Halamın kızı mı vardı? Oh my got!!! Ben onu bekar sanıyodum.
- Peki hala evde kalmak varken neden burda kalıyo.
- Evde yanlız olmak istemiyo. Burda sen varsın ve daha çok arkadaş edinir. He bi de bildiğin üzere karşıda erkek yurdu var.
Ne dedi o? Valla bilerek yapıyo bu kadın. Kuzen muzen dinlemem yolarım.
- Seracığım İrem' i al ve diğerleriyle tanıştır. He bi de okulu gezdir.
- Tabiikide gel İremcim.
İremcim mi dedim? Ya kahretsin.
- Ee Sera görüşmeyeli ne yaptın?
- Görüşmeyeli mi? Biz senle bi kere bile görüsmedik. Diyip piçimsi smiley yaptım. Thug life yo ye.
- Doğru söylüyosun.
- Evet.
Yuh Savaş arıyo. Şimdi güzel konuşayım çocukla sevgilim yani. Sevgili kuzenciğimde güzel bi kız olduğu için onu kaptıramam.
- Kim arıyo Sera?
- Sevgilim.
- Sevgilini Savaş diye mi kaydettin?
- Imm...şey açsam iyi olur.
Gerçekten ya sevgilimi Savaş diye kaydetmişim. Neyse sonuçta yeni sevgiliyiz düzeltirim.
- Alo aşkım.
- Alo güzelim. Nasılsın?
- İyiyim aşkım sen nasılsın?
Aşkım kelimesini her söylediğimde Savaş'ın piçimsi gülümseyişini görüyo gibi oluyorum.
- İyiyim güzelim. Hazırlanda dışarı çıkalım.
- Olmaz aşkım.
- Neden?
- Kuzenim İrem geldi de ona okulu gezdirmem lazım.
- Tamam güzelim gezdir onu da al Güneşler'de gelir hep beraber gideriz. Hem İremle de tanışmış oluruz.
- Imm...şey bence tanışmasanız daha iyi olur.
- Neden?
- Kapatmam lazım öptüm bay.
Diyip süratına kapattım. Hayır yani çocuğu güzel,çekici,karanlık kuzenime kaptıramam.
- Gitmek istiyosan git Sera. Benim yüzümden aranız bozulmasın.
- Yok canım bişi olmaz. Bunca sene sonra kuzenimi bulmuşum. Senle takılırız yani.
- Tamam olur.
- Pijama partisi!!!!!!
Medya İrem


Çılgın Okulun Asi KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin