Heyoooo!
Yeni bölüm, biraz okunması için ara verdim benim yazma yeteneğim olmadığı için konuyu ben verip yazma konusunda sugasia dan yardım alıyorum kdkdkdk her bölümdede adı kesin geçer biraz kısa olmuş olabilir en kisa zamanda yeni bölüm ekleyeceğim
İyi okumalar ^^
---------------------------------Sırt çantamı,zıplayarak biraz düzelttim.İşte yeni okulum karşımda duruyordu ve herkes bana bakıp duruyordu.Hayır yani hiç mi yeni öğrenci gelmiyor bu okula ?
Zorda olsa müdürün odasını bulduğumda,kapıyı tıklattım ve daha izin almadan içeri daldım.Dalmaz olaydım.İçeride yiyişen iki kişi vardı.Daha doğrusu biri hiç istemiyor ve zorlanıyor gibiydi.
"Siz devam edin,ben sonra gelirim."dedim ve kapıdan çıkmaya yeltendiğimde,arkadaki çocuğun sesini işittim.
"Lütfen kurtar..Ah Jongin bıraksana !"
"Neden kurtaracak mışım ? Zaten müdürün odasında yapılmaz böyle bir şey,depoda falan yapın.Sahi,okula sahip çıktığını düşünen müdürümüz nerede ?"dedim.
"Buradayım.Kör müsün ?"dedi Jongin denen adam.Ne yani,okul müdürü öğrencisine falan mı aşık ? Aman ne ekşınlı ne ekşınlı (!)
"Kör değilim,sadece bu kadar rahat birinin ve genç birinin müdür olabileceğini düşünmedim."diyerek savunmaya geçtim ve bu okulda okuyacağıma dair olan kağıdı masaya bıraktım.
"Taehyung,Park Jimin'i sınıfına bırak ve yanıma gel."dedi müdür ve sandalyesine oturdu.
Taehyung denen çocukla beraber yeni sınıfıma çıkarken,arkamdan bir kızın sesini duydum.
"Yazık çocuğa valla,yakışıklıymışta.Kim Jongin bu çocuğun Kim Taehyung'la yakın olduğunu görürse onu gebertecek."
"Haklısın."
Kaşlarımı çatarak,Taehyung denen çocuğu takip etmeye devam ettim.Sınıfımın önüne geldiğinde yüzünü buruşturdu."Aynı sınıftayız,Park Jimin."
"Aman ne mutlu bana."dedim ve gözlerimi devirerek sınıfa girdim.
-----------------------Yeni bölümden bu kadar yorum yapmayi ve vote vermeyi unutmayın
Yeni bölümde görüşmek üzere
Hoşçakalın ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHOOL
FanficKim Taehyung : Sesi ne kadar iyi olsada,dansı iyi olmayan biri.Seoul'deki en iyi liseye gidiyor ve arkadaş ortamı iyi olan biri.Ne kadar iyi kalpli ve masum olsada,insanlarla uğraşıp onları sinir etmeyi seven biri. Park Jimin: Sesi ve dansı harika.S...