Multumesc!

77 5 4
                                    

M-am trezit greoi, ca de obicei. Ceasul indica ora 11:30. Firar! Azi am scoala. M-am imbracat repede cu o camasa in carouri si niste blugi negri. Mi-am lasat parul pe spate si am plecat la scoala. Pe drum liniste... Ascultam muzica si mergeam cu capul in pamant parca visand la alta planeta. M-am izbit de ceva. Firar! Mi-am ridicat privirea si ce sa vezi? M-am izbit de poarta liceului. * Atat de neatenta esti!* zise constientul meu. Mi-am vazut de drum. Ajunsa in clasa, trec pe langa "printese" si ma asez in banca mea. Ca de obicei singura.O vad pe Roxana venind spre mine.
-Heii Gabi. Ce mai faci? Si se aseza pe scaunul gol de langa mine.
- Ca de obicei. Tu cum o mai duci?
- Paaaai... si isi subtie vocea.
- Pai ce? O intreb plictisita.
- Pai vreau sa iti fac cunostinta cu cineva.(Facu o miscare scurta si un baiat destul de inalt, cu ochii caprui, parul saten si bine aranjat si-a facut aparitia.) El este Bogdan! Iubitul meu.
- Incantat! Si imi intinse mana.
- La fel! Si i-am raspuns.
Sincer nu prea aveam chef de ei, dar ce sa fac. S-a sunat. O liniste de mormant a cuprins incaperea cand profu' a intrat. Toti aveau ceva pe fata pentru a acoperi mai bine de jumatate din ea din cauza ca acest profesor scuipa cand vorbea. Eu eram in gandurile mele. Si pe la jumatatea orei imi aud numele:
- Domnisoara Gabriela! Domnisoara! Cu dumneavoastra vorbesc! Si tipa cat il tineau plamanii
- Ce e? Raspund eu instinctiv.
- Asa sunteti invatata sa vorbiti? Repede in fata clasei si spuneti lectia.
M-am indreptat usor spre tabla sa ma fac de ras cand aud:
- Domn' profesor! Ar fi mai bine sa va stergeti in gura cu servetele inainte de a veni sa predati!
- Cine a spus asta? Spune vizibil iritat.
Atunci se ridica un baiat inalt,cu ochii verzi si parul negru ciufulit.
- Eu. Spune acesta
- Imediat in biroul directorului!
Au iesit amandoi, dar inainte sa iasa baiatul mi-a facut semn sa ma uit in banca lui. Au plecat. In pauza m-am indreptat incet spre respectiva banca si am vazut un bilet.
Scria:
" Pentru fata blonda"
L-am deschis si am inceput sa citesc.
" Te astept dupa ore langa teiul din spatele liceului"

Dupa ce s-au terminat orele plictisitoare am pornit spre tei. Acolo l-am vazut stand rezemat de copac cu privirea in pamant. Patca ganditor. M-am dus pe la spate ca sa il surprind.
- Hei! Si am pus mana pe umarul lui. Merci pentru ora de mate.
- Pentru nimic.
- D... Dar de ce ai facuto?
- Oricum nu suport profesorul ala si te-am vazut speriata. Nu puteam sa te las asa.
- Awww. Si am simtit cum obrajii mei erau ca doua patlagici. :)
Nimeni nu a mai vorbit asa cu mine.
- Mai esti pe planeta asta?
Ma trezi el din gandurile mele.
- D...Da Da! Of... Cat de proasta sunt.
- Ce e? Ce s-a intamplat?
- Nimic. Nu conteaza.Apropo... Cum te chiama?
- Jeff.
Dragut nume. Sper ca o sa fim prieteni. In sfarsit un strain caruia ii pasa de mine cat de cat. M-am pus langa el, dar pastrand o anumita distanta si m-am aprofundat in gandurile mele.


* Jeff povesteste*

Hmm... Fata asta ascunde ceva. Se vede pe fata ei... In ochii ei mici ca nu este la fel de vesela precum pare. O sa aflu eu care e povestea ei. Doamne... Mintea mea o ia razna. De ce ma intereseaza fata asta? Uf... Imi fac curajul si o intreb:
- Vrei sa te duc eu acasa? Sper ca nu se vede fata mea rosie ca focul.
- Sigur. De ce nu?

*Gabriela povesteste*

M-a dus pana in fata usii. Stiam ca din moment ce intru viata mea va deveni iar un calvar. Am intrat in casa. Ca de obicei tata plecat, fratemiu pe PC.Iar mama ma chiama sa ma cicale. Asta merit eu? O familie "americana" cum zice tata. Am ascultat cuminte toate predicile mamei si m-am intins in pat. Incepusem sa plang usor. Apoi din ce in ce mai alert. Simteam nevoia de a ma taia, dar am jurat sa nu o mai fac niciodata. Si am plans pret de 2 ore bune. Cu riscul cearcanelor dar exista machiaj.

Pare A Fi Un Copil LinistitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum