'Tu ai vazut cum arata tipa aia zici ca a venit de traseu si ma rog de unde drq a luat-o pe asta ? E fel de radar de curve sau ce ? ' intreb eu enervata de idioata de jos cum poate sa o priveasca , m-ar arde ochii dumnezeule .
'Stiu baby dar nu avem ce face .' Zice el si ma ia in brate .
'Mda 'zic si il iau in brate .
Incepem sa ne sarutam , usor ajungem sa adancim sarutul si mai mult pana ce Jus ma tranteste de perete si ma ridica in asa fel incat sa imi incolocesc picioarele in jurul lui . Incepe sa ma sarute pe maxilar si muscandu-ma usor de ureche coboara spre gat unde ma musca mai puternic scotand un geamat infundat de la mine .
Il vad parca cum ranjeste si ma duce spre pat punandu-ma pe el , ma pun deafupra lui si ....Nu apuc sa mai fac nici o miscare ca pe usa aia intra parasuta.
'Iti bati joc de mine ' zice Justin si se ridica cu mine si isi baga capil in pieptul meu ca un copil .
'Ce drq cauti aici ? Vrei sa incercam sa vedem daca poti parasuta pentru ca esti o parasuta sau vrei sa te arunc pe geam ?' O intreb eu artagoasa ca mi-a intrerupt momentul .
'Cred ca singura parasuta esti tu pt ca tu erai calare cu Justin Bieber ' zice ea si eu ma ridic dupa Justin dar ma prinde de mijloc tocmai cand vroiam sa o lipesc de tavan .
'Baby da-mi drumul sa ii arat tarfei cum zboara pe geam ' zic eu nervoasa si il adud chicitind pe Justin .
'Oricat de mult mi-ar placea sa vad asta nu pot pentru ca am nevoie de tine ' zice el si ma saruta .
'Iesi ' tip eu si aia pleaca fluturandu-si parul ala de mamut .
'O s-o omor pana la sfarsitul zilei ' zic si incepem amandoi sa radem .
Nu pot sa cred ca acum sunt impreuna cu Justin si totul merge atat de bine . Cand ma gandesc prin cate am trecut amandoi de a lungul anilor si asta doar pentru ca am avut o mare problema cu relatia doar pentru ca al meu drag iubit a fost un las .
'Iubito la ce te gandeai ' zice le si ma priveste in ochii .
'La cate sau schimbat de cand sunt coregrafa ta adica nu credeam ca o sa mai putem fii asa dupa cate s-au intamplat si totul pare ireal si rupt din basm ' zic eu stand cu capul pe umarul lui .
'Stiu si deasta te iubesc ca mai accepat inapoi si dupa atatea greseli puerile . Te iubesc enorm Laura ' zice el si eu raman masca pentru cateva secunde ma iubeste nu pot sa cred.
'Si eu te iubesc ' zic si il iau in brate .
Pov Lydia
Nu pot sa cred cat tupeu are tarfa aia infecta cum am auzit-o m-am ridicat de la masa si m-am dus in camera mea . Defapt a mea si a lui Derek .
Intru in camera si ma arunc in pat si incep sa citesc .
...
Sunt distrasa de cartea asta cand pe usa intra specimenul ala esuat .'Ce dracu cauti aici ?' O intreb eu si ma uit la ea .
'Asta e camera mea si a lui Derek 'zice ea si eu s-ar din pat .
'Ce' tip eu atat de tare incat...
'Ce se intamp aici de ce se tipa ? Intreaba Laura si Justin zice 'eu pariez pe Lydia ' dar nu apuc sa fac nimic ca Laura il pocneste peste cap .
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanficEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...