SZAVAZÁS, ÉS NAGY BEJELENTÉS!

337 13 12
                                    

Na jó srácok... Ígérem, komolyan mondom, nem lesz több ilyen időhúzós-pofázós rész, de ezt most muszáj voltam kitenni.

A helyzet az, hogy napok óta gondolkodom valamin, amiben nagyon örülnék ha segítségemre lennétek.

A lényege az egésznek annyi, hogy hamarosan el fogok kezdeni egy új történetet. 

*

*lélegzet visszafolytás* 

Ettől természetesen a mostanit még folytatni fogom, ugyanolyan rendszerességgel jönnek majd a részek, és mindegy egyéb. Csupán azért tettem ki ezt ilyen korán, mert szeretném ha minél többen szavaznátok az új történet megkezdése előtt. Hogy mire?

Hát igen. Szeretném, ha segítenétek eldönteni, hogy milyen típusú legyen a történet, ILLETVE hogy szeretnétek - e ha belefognék egyáltalán.

KÉRDÉS: 

Misztikus VAGY szokásos, hétköznapibb történetet öleljen magába a következőleg megjelenő könyv? A fejemben már elég jól összeállt mindkét véglet, de szeretném ha ti is segítenétek, hiszen ezt nektek írom, nem magamnak. :) 

Utólag is megemlítve nagyon szeretném, ha megtisztelnétek egy kommenttel, vagy egy kis vélemény nyilvánítással. Nektek talán nem tűnik nagy dolognak, de egyre inkább kezd az írás az életem részévé válni, és szeretném jól csinálni ezt az egészet. :) Most nem fogok bele a hálálkodásba, hiszen az reggelig is eltartana, de továbbra is nagyon hálás vagyok Nektek mindenért!♥

 KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, AKI VÉGIGOLVASTA, ÉS RÁFORDÍTOTT KÉT PERCET AZ ÉLETÉBŐL! A HUSZADIK RÉSZT A MEGSZOKOTT MÓDON LÁTHATJÁTOK HÉTFŐN, JÓ BARANGOLÁS MINDENKINEK A TOVÁBBIAKBAN IS! :)

*AZ MEGSZOKOTT KÖSZÖNÉS KOMOLYSÁG VÉGETT MOST ELMARADT.*


Dark FeathersWhere stories live. Discover now