Bola som práve v kúpeľni, a dívala som sa na svoj odraz v zrkadle.
Nie je to žiadna sláva, pomyslela som si.,,Rose?" ozvalo sa klopanie. ,,Žiješ? Si tam nejako dlho." Niallov hlas bol tlmený zavrenými dverami.
,,Áno, už idem." pretočila som očami nad tým ako ma Niall neustále kontroluje. Vzala som do ruky osušku, a v plavkách som vyšla z kúpeľne kde už stál Niall v plavkách. Jeho vypracované telo sa nedá nepovšimnúť.
,,Ideme?" uškŕňal sa, keď zistil že si ho od hlavy až po päty obzerám.
,,Môžeme." usmiala som sa, a zobrala som jeho veľkú ruku do tej svojej. Vyšli sme na palubu, a moje telo sa stretlo s tropickým, ale sviežim vzduchom. Na pokožke mi naskočila jemná husia koža, pretože večer nebolo až tak teplo, aj keď vlastne nebola ani zima. Nič som pred sebou nevidela, na jachte sme nechceli svietiť, aby nás nikto nevidel.
,,Nič nevidím." dodala som po chvíli, keď som kráčala po drevenej podlahe.
,,Ani ja." tak dík za odpoveď.
,,Tá odpoveď mi nepomohla." skonštatovala som, a ďalej som šla po jachte, nevediac kam idem.
,,A čo si myslíš že mám zasvietiť svojím nosom ako nejaký Vianočný Sob?" zažartoval práve vtedy, keď som sa potkla. Keď zistil že som sa potkla, začal sa potichu smiať.
,,Prestaň." zavrčala som. ,,Vôbec to nebolo vtipné." vrátila som mu to, a hravo som ho odsotila do prava. Zostalo ticho, a počula som iba riadny šplechot, ktorý išiel taktiež sprava. Žeby sme už boli na kraji lode? A žeby som Nialla sotila omylom do oceána?
Uups.,,Rose, ja ťa zabijem!" z jeho hlasu som usúdila, že som mala pravdu.
,,Sorry." zasmiala som sa.
,,Sorry? Teraz si ma nepraj. Hneď poď do vody!" žartovným hlasom sa ozval.
Kvokla som si na okraj lode, a prstom som skúmala teplotu vody. Nebola studená.....Bola ĽADOVÁ!,,Ani náhodou." pokrútila som hlavou, určite nevleziem do tej ľadovej vody.
,,Niečo si sľúbila." aj cez tu tmu som mohla cítiť jeho úškrn.
,,Ale ona je ľadová." protestovala som.
,,Nie je. Pozri!" ošpliechal ma tak, že som až zvýskla.
,,Prestaň! Nerob." kryla som sa.
,,Tak už poď."
,,Nie."
,,Rose!"
,,Tak dobre." povzdychla som a neisto som sa naklonila do predu. Proste tam vleziem. Jednu nohu som už mala ponorenú, a pochopila som že to nebude až tak v pohode ako som si myslela. A to najhoršie ešte len príde keď sa ponorím celá. Rukami som sa pridŕžala rámu lode, a pomaly som sa dávala do vody. Keď už som bola konečne ponorená celá do vody, zalapala som po dychu nad tým aká bola tá morská voda studená.
,,Niall? Kde si? Poď sem, ja tam sama po tme nejdem." stále som sa pridŕžala lode, aby sa mi nič nestalo.
Zacítila som prúd, a niečo sa ma dotklo ramena.,,Preboha! Niečo ma chytilo!" začala som potichu panikáriť.
,,Rose. To som ja." šepkal.
,,Si normálny? Chceš aby ma porazilo?" ťapla som ho do hrude. Teda aspoň myslím že do hrude, keďže nič nevidím.
,,Poď zaplávame si." chytil ma za ruku, a ja som tým pádom nemohla plávať. Hlava sa mi ponorila do vody, a ja som sa snažila uchovať si rovnováhu.
,,Čo robíš?" ozvalo sa keď som sa vynorila nad hladinu.
,,Čo robíš ty? Vravíš že ideme plávať, a keď začnem plávať, tak ma chytíš za ruku. Ako mám plávať s jednou rukou?" pozerala som sa naňho.
,,Ja som tiež plával s jednou rukou." pritiahol si ma k sebe.
,,No lenže ty máš svaly, a väčšiu výdrž."
,,Tak dobre, vzdávam sa." porazeneckým hlasom dodal.
,,Tak sa mi to páči." zasmiala som sa, a vyplávala som do predu. Niall mi šiel v pätách, cítila som to vďaka prúdu vody.
,,Vládzeš Rose?"
,,To mám brať ako urážku? Nemám síce svaly, ale výdrž mám." bránila som sa.
,,Dobre princezná." zasmial sa.
,,Niall nerob si z toho srandu. Nemali by sme už ísť naspäť?"
,,Poďme." zavelil, a plávali sme opäť k lodi. Niall najskôr vysadil mňa, a potom vysadol aj on. Šiel ešte po osušku, a obmotal mi ju okolo pliec, za čo som mu poďakovala.
,,Milujem ťa." oprel sa mi o plece.
,,Aj ja teba."
,,Čo keby som skočil po víno, hmm?" postavil sa rýchlosťou blesku.
,,Chceš ma opiť?" zasmiala som sa.
,,Nie, len na uvoľnenie." povedal, a už som ho videla vnútri jachty.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
:DD
Čo k tomu povedať.
Žeby Niall chcel opiť Rose? :D
★ a môžte aj okomentovať ❤All the L.O.V.E. Xx N Xx
YOU ARE READING
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfictionNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...