Aylardan ağustos hava eyepce sıcaktı. En yakın arkadaşımı yazlığıma çağırmıştım.Oda erken yola çıkamamıştı.Bende ondan dolayı o gün kuzenimle denize gidemedim.Kuzenimle beraber arkadaşımın gelmesini bekledik . Öğlende sonrada hava daha fazla kızdırmaya başlamıştı . Sonunda arkadaşım ama yorgundu. Onun gelmesiyle ailecek yemek sofrasına oturduk.
Bende denizi çok seviyorum o gün gidemedik diye çok üzüldüm. Ama deniz güneş batsa bile sıcak oluyordu. Bende acaba gidek mi dememe kalmadan kuzenim dedi gidelim diye.Hemen üstümü giyinmeye karar verdik. Bende deniz çantasını hazırladım . Denize gidemek için can atıyorduk. Evden çıktın , bisikletleri aldık ve sahile indik. Sahil her zaman ki gibi kalabalıktı. Biz hemen bisikleri bağladık . Plaja girdik arkadaşım çok beyendi. Bende hemen yerleşme başladım. Üstümü çıkardığım gibi denize girdim. Denize girince çok rahatladım bütün günün acısı çıktı. Denize giridiğimiz için zamanın nasıl geçtiğini anlamadık güneş batmıştı bile. Ama biz geç geldiğimiz için bir sorun yoktu. Köşede top oynuyanlar vardı bize bakıyolar sanki. Bize seslendiler sizde gelin isterseniz beraber oynıyalım dediler. Ben ilk başta tanımıyorum hemde bizi yürür bunlar dedim arkadaşıma oda olmaz ya dedin . Beni ikna ettin ve gitme karar verdim. Suyun içinde top oynadık beraber çok zevkliydi. Hafiften bir dalga vardı o nedenden dolayı denizden çıkmaya kara verdik . Kumda top oynamaya devam ettik . Saat iyice geç olmuştu eve gitmeliydik.Bize akşamda dışarıya çıkmasın dediler bende tabi ki dedim oda numara verin araşalım çıkınca dediler .
Eve gittik duşumuz aldık annemde yemekleri hazırlamıştı yemeğe oturduk. Yemek bitti üstümüzü değiştirmeye gittik. Hemen giydikten sonra dışarıya çıktık . Ben arkadaşıma aramasak mı acaba dedim oda nolucak ya değişiklik olur dedi. Ben aradım çağırdım onları deniz kenarında bir cafe vardı oraya geldiler beraber oturduk. Kaynaşmaya başlamıştık muhabbet ettik. Saat akşam yarsı olmuştun eve gitmeliydik . Sabahta koşuya gidiceklermiş benide çağırdı . Gelmek istiyorsan ara beni dedi . ACABA GİTSEM Mİ ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
ChickLit3 ARKADAŞ YAZ TATİLDE DENİZDE YENİ ARKADAŞ EDİNECEKLER .YENİ ARKADAŞLARIYLA NELER YAŞICALAR? BU HİKAYENİN SONU MUTLULUK MU OLUCAK ? İŞTE YENİ HİKAYEMMM :))))