Bir Küçük Dostum

16 0 0
                                    

Evimize yeni taşınmıştık o yüzden ne arkadaşım ne çevrem vardı canım çok sıkılıyordu hep kardeşlerimle birlikteydim oda biyere kadar sürdü hepimiz çok sıkılıyorduk hergün bisiklete binmekten bilgisayar başında olmaktan herseyden sıkılmıştım, burdaki insanlarda bir soğukluk vardı hepsinde dahada sıkıyordu bu benim canımı dost arıyordum kendime bir gün kahvaltimi yaptım ve balkonda çayımı hafif yudumlarken biyandan gazete okuyordum ilginç haberler vardı bir haber okurken garip sesler duymaya başladım sanki yavru köpek havlamasıydı aşağıya indim sesin ne olduğuna bakmak için ve ve karşımda küçük bir köpek yavrusu duruyordu sanki benden bişiler ister gibiydi karnı açık mıştı herhalde anlayamiyordum çünkü daha önce hiç köpek beslememistim , neyse kucakladim yavru dostumu çıkardım evime onun için bir kaba süt koydum ve içine ufalanmış ekmekleri koydum daha sonra dostumun önüne koydum yavaşca ve bana korku gözleriyle bakarak yaklaştı önce yavaş yavaş yemeye başladı sonra hızlandı bana güveni artiyo du çünkü anlayabiliyordum onu yemeğini yedikten sonra onu güzel bir banyo yaptırdım bilmiyordum neden bukadar ilgileniyorum bunla anlamamıştım daha sonra benle oynamaya başladı sanki bu benim için gelmiş buraya yada biri tarafından bırakılmış okadar yalnızdim ki bi hayvandan dost olabilceğini düşünüp onunla oynamaya başlamıştım kaç aylık kaç yaşında bilmiyordum veteriner e kötürdum bana 1.5 yaşında olduğunu söyledi ve gerekli aşılarını yaptırdıktan sonra tekrar evimize döndük nereye gidersem onla gidiyordum ne yapiyosam onla yapıyordum yemegimin yarısını onla paylaşıyordum çünkü bana o kadar yakındı ki hayvandan ziyade kardeşim gibiydi sanki yeri geliyor beraber kosuyorduk yeri geliyor beraber üzülüyorduk yeri geliyor beraber Dertlesiyorduk evet belkide beni en iyi anlayan en iyi dinleyen oydu tabii onun bir adı vardı biraz ilginçtir ama adını Sırdaş koymuştum onun adını "Hey Sırdaş" dedimmi hemen yanımda biterdi ailemin bir parçası olmuş ve daha ilerisi benim adı gibi sırdaşım olmuştu dedim ya.

Bir Küçük DostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin