"Haihhh...boring arrh setiap ari cmni..ddk bawah pondok seseorang..xde wat pape plak tuu".-keluh raziman sambil menghisap rokok dunhill merah yang baru dibelinya di kedai Pak Ali.Raziman termenung sambil bermain dengan asap rokok yang dikeluarkan dari mulut dan hidungnya bagaikan naga jantan sedang marah.
"Apala nasib aq..duduk kampung..xde kwan..sepaptutnya bujang mcm aq nie melepak tgh malam mcm nie.."-keluh raziman lagi.
Esok paginya....
Raziman mandi bersihkan diri dan gosok gigi bagi menghilang bau air liur basi.memakai baju yang tertulis "electronic fictory" dibelakangnya.Raziman bukan kerja besar pon dia hanya pekerja kilang di tengah pekan.Kerja macam tu pon dah bagi tekanan yang berat atas kepalanya.Entah apa yang susah sangat pon tak tahu.Setahu orang,kerja seperti Raziman hanya memenatkan tapi lain plak yang menimpa raziman.Raziman selalunya mengambil shift pagi hingga malam iaitu pukul 10pm.Sepulangnya raziman dari tempat kerja dia terus makan masakan emak dia.
"Ekau ni dok tau mandi borsih ken dighi dulu ko iman..ini kotorr kotor makan rezki..haihhh dok pahem aq dorrh sama ekau nie".-tegur mak raziman yang baru habis solat.
"Nanti org mandila mak..bkn lme pon.zuup zapp zup zapp..dah abis mandi..nia haa.makn nie lame benar..nak suapa la..kunya la..mak ni bising jew..smackdown kang"-balas raziman.
"PANG!!!penampar singgah kat muka raziman...
"aduuuiihhhh"-adu raziman.
"Soboluiim ko smackdown aq meh aq tunjuk kong fu aq nie."-sekali lagi mak raziman pukul kepala raziman tetapi dengan lesung batu..
"Mondapaiitt ekau skali."-mak raziman marah..
"................."Lepas makan,raziman terus duduk di bawah pondok seperti kebiasaanya.Tidak lengkap rasanya kalau tiada rokok tersemat di bibir hitam raziman."huuuuuu..huuuuu".-berkepul kepul asap keluar dari mulut raziman.sedang dia leka merokok tiba tiba dia ternampak gadis seksi yang hanya memakai bra dan g-string.perempuan itu membelit badan nya dengan kain jadi takda la terdedah sangat.Sekali pompuan itu datang ke arah raziman.Raziman mata terbungkak kerana teruja plus terkejut.Jantung dia bukan main berdegup laju skali.Tiba tiba gadis itu mengesel celah kangkang raziman.Terangkat terus raziman,nafsu terus bertukar buas macam lembu jantan.Dia dah tak sabar nak membaham wanita itu.Baru sahaja dia hendak mencium pompuan tu menghalang.
"Knpe,bkn nak wat ke."-tanya raziman
"Mmg lah i nak buat tapi kene la bagi tips dulu u."-jawab pompuan itu dengan nada menggoda.Raziman yang dah tak tertahan terus mengeluarkan duit not RM100 ringgit dalam poket dia.Mereka pon menjalankan projek selama 1 jam.setelah puas raziman memakai balik baju dan masuk kerumah.Tetapi dia sempat berpesan supaya gadis itu datang lagi esok.Malam seterusnya.....
Seperti biasa raziman menunggu lebih kerana mahu kepuasan yang maksimun.Tidak sampai beberapa minit gadis itu telah sampai.RM100 dikeluarkan dan permainan bermula.Tiada siapa pon yang tau kegiatan baru raziman kerana mereka "make out" di dalam pondok.
Begitu la malam berikutnya,kehidupan raziman berubah 360 darjah.Dia tidak kesah berhabis duit untuk memuaskan nafsu dia.Selama sebulan raziman bersama dengan dia.Raziman mendapati luka luka nanah mulu muncul di alat sulit dia.Dia pergi berjumpa doktor dan dia disahkan menghadap "hiv" daripada jangkitan seseorang dan raziman tahu siapa penyebabnya.Malamnya raziman menunggu gadis itu tetapi dia tidak muncul.Macam tahu sahaja raziman mahu membuat perhitungan.Selama 3 malam raziman tunggu gadis itu tetap tidak datang.Raziman menghamburkan kata kata kesat kepada gadis itu.Tapi dia tahu semua itu tidak bermakna lagi.Sedang dia terkenangkan nasib diri.Mak raziman lalu di depan dia sambil membawa yassin.
"Mak nak gi mne mak???bawak yassin bagai."-tanya raziman.
"Aq ni haa nak pogiie umah cik bedah,anak dia meninggal,aq dgr org ckp anak dia x betul,tapi mati terlebih dose,spe pulak kasi dia duit beli benda tu pon xtau."-jawab mak raziman.
"Laki ke perempuan,mak."-tanya raziman.
"Pompuan,udah udah aq dh lambat dh nie."-jawab mak raziman.Raziman bukan main terkejut lagi mungkin gadis yang mati tu gadis yang dia.........
Dia pon menyesal atas kelanjuran dia dan bertaubat kerana dia tahu tidak lama lagi dia akan mati ikut gadis itu.
YOU ARE READING
Mess Up Love(MALAY)
FanfictionCinta itu bahagia betul.cinta itu magik,betulke??.Setiap orang pernah mengalami cinta baik laki atau prempuan,tua atau muda.Tetapi cara pembawakan cinta memasing berbeza.Jikalau korang nak tahu apa bezanya cinta mess up love silalah baca "saya bera...