Bio je to dugačak dan za Carrie-Ann, sastanak poslije sastanka sa drugačijim kompanijama koje ju iskreno nisu zanimale, išla je samo jer je htijela da joj asistentica bude sretna.
Poslije sastanka, Carrie-Ann je išla sa sestrom i mamom na kasni ručak gdje su se ispričale.
To nije bilo nešto što su često radile, Amy je uvijek letjela zbog modelinga, a njena mama je sad radila sa nekim reality showom u kojem Carrie-Ann nije htjela sudjelovati - stoga nikada nije bila kod roditelja.
Kada je Carrie-Ann bila doma mogla je odspavati i presvuči se u nešto drugo prije nego što ode kod Joela.
Kada je stigla nasmiješila se pošto je njegov auto bio na parkingu.
Pokucala je par puta, te se igrala sa kosom dok Joel nije otvorio, mobitel mu je bio na uhu.
Nasmijo se pokazujuči joj da uđe. "....Da, to zvuči odlično." Odgovorio je osobi s kojom je razgovarao te se nagnuo kako bi Carrie-Ann dobila poljubav.
Carrie-Ann je skinula cipele te je on nestao opet, onda je čula vrata njegovog ureda kako se zatvaraju i izitirano je izdahnula.
Joel i Carrie-Ann su bili zajedno deset mjeseci, skoro jedanaest. Upoznali su se na Božićnom partyju. Carrie-Ann je na početku bila oprezna, nije bio u industriji i bojala se da mu se sviđa ih krivog razloga.
Joel je menađer za muzičke dionice, ali i neke poznate ljude, prije je rađe bio iza scene nego ispred, i to je bilo ono što je privuklo Carrie-Ann.
Na početku njihova je veza bila sve, svake novine i magazini su pričali o njima, ali sad je to bilo između njih dvoje i ljudi su samo zaboravili na njih.
Dvadeset minuta kasije Joel je pronašao Carrie-Ann skupljenu na kauču kako gleda TV.
"Oprosti." Ispričao se, sjeo pored nje i poljubio ju ponovo.
Carrie-Ann mu je dala mali osmijeh prije nego što je svoj pogled vratila na ekran.
Joel je znao da je na tankom ledu i da mora biti jako oprezan kako da joj se obrati zato što nije jučer došo.
"Kako je bilo na dobrotvornoj zabavi jučer?"
"Odlično, skupili smo puno novaca pa se sretna."
Joel se nasmijao ljubeči Carrie-Ann. Iako ju je iznevjerio bio je iznenađen kako ga je i dalje voljela, on nju voli jako puno. Ne može zamisliti da ju nema u svom životu, samo je željeo da se njegov posao nije toko petljao. Shvatio je da im se veza promijenila u zadnje vrijeme i on je pokušavao da to popravi što bolje , pod bilo koju cijenu.
"Što kažeš na to da naručimo nešto i gledamo film?"
Carrie-Ann je nasmiješila i kimnula glavom potvrdno. "To bi bilo lijepo." Očekivala je da če ići na večeru jer ju je napustio sinoč, ali i naručiti je bilo odvoljno dobro za nju, otprilike.
.......
".... Upoznao sam Carrie-Ann Lockhart sinoć." Harry se pridružio prijatelju Jeffu na ručak.
"Oh, stvarno?"
Kimnuo je glavom i stavio hranu u usta. " Preljepa je."
Jeff se nasmijao, odmah je znao da je ta cura privukla Harryja. "Ima dečka."
Harry je pogledao u njega dureči se. " Da čitao sam o tome prije par meseci, mislio sam da danas samo pišu nez obzira dali je istina ili ne."
Jeff se nasimiješi. " Nee, on je stvarno dobar dečko, ajmo reći, on je menađer za talente."
To je imalo smisla , Harry je mislio da će Carrie-Ann je htjela imati što normalnije može. Nije see činio da joj je smetalo to što je poznata.
"Preljepa je." Harry je ponovio sa smiješkom.
" Ne mislim da si njezin tip." Jeff je odgovorio iskreno. " Plus njezina obitelj je praktički američko kraljevrsto, bi li mogao to podnjeti?"
Harry je prestao jesti da popije. " Ja ogu podnjeti sve." Harry je šaljivo rekao dižuči ruku ruku kao junak. " Ali ozbiljno, to mi ni najmanje ne smeta. Čekaj pa češ vidjeti." Harry nije imao ideje kako , ali je htjeo upoznati Carrie-Ann, mislio je o njihovom susretu u petk navečer, i bio je znatiželjan i htijeo je znati još tog.
I nije si mogo pomoći a da ne misli kako bi savršen bio za nju.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
twitter- LovePeacHappynes
Instagram -radosevicena
tnx <3
vote