#1

18 0 0
                                    

Oscars P.O.V

Här står jag igen, vid ett bord fyllt med drinkar och en massa alkohol. Jag har ju försökt att inte hamna här igen, men det är ju verkligen lönlöst att försöka.
Alla kallar mig Oscar the shotgod, vilket låter så jävla dumt, det är ju mitt egna fel förstås. Ibland blir det alldeles för många shots och då får jag lida av bakfyllan nästa dag.

Det är inte många gånger som jag träffar nån som fångar mina ögon, men just nu står han där. Det är verkligen omöjligt att inte se på honom för han är verkligen så himla snygg. Men det är inte många killar här som också gillar killar och han är förstås inte en av dem. Inte för att jag har frågat honom om den saken eller sett honom med en tjej.

Han börjar röra sig mot mig och min puls ökar, så det känns som att jag kommer sprängas. Det står säkert nån snygg tjej bakom mig, inte för att jag tänder på tjejer men jag kan ju ändå se på deras utseende. Vissa tjejer ser ju rätt bra ut och om jag skulle gilla tjejer skulle jag lätt dejta nån av dem.

Han kommer närmare och han stannar rakt framför mig och ser djupt in i mina ögon, och biter sig i läppen.

"Du e snygg" säger han.
"Va? Det är jag väl inte" säger jag.
"Är det här tillräckligt med bevis att jag tycker att du är det" säger han.

Han lägger sina händer på båda sidorna av mitt huvud och ler ett litet leende. Jag vet vad som kommer hända till nästa och utan att jag hinner svara något, känner jag hans läppar mot mina. Jag kysser honom tillbaka och lägger mina händer nere på hans rygg. Där står vi, två killar som inte känner varandra och hånglar. Det är så konstigt, men han får det att kännas som att det här skulle hända.

"Känner du dig snygg nu då?" säger han efter att vi slutat.
"Kanske..." viskar jag.

När jag tittar bort från honom för en stund står en massa människor och ser på oss, det känns lite konstigt och pinsamt. Men det är väl inte varje dag som man ser två killar stå och "flirta" med varandra.

"Du, jag heter Felix" säger han.
"Oscar" säger jag.
"Det visste jag redan, dig är det inte svårt att undgå att se" säger han.

Utan att säga något tar han min hand och drar med mig ut ur huset. Det huset tillhör nån som jag inte känner så bra, men jag har i alla fall pratat med honom. Vi kan säga att det är en vän och så fastän jag inte riktigt känner honom. Nu undrar ni säkert om jag gjort nåt med honom, men jag är inte den typen av kille som knullar alla.

"Vart ska vi?" frågar jag när vi kommit en bit ifrån huset.
"Hem till mig, tänkte att vi kunde lära känna varandra bättre" säger han med en sexig underton.

Jag sväljer kraftigt och fastän jag skulle kunna springa iväg stannar jag där med Felix och följer efter honom. Han har det där som får en att vilja ha honom så himla mycket och samtidigt ändå vara smått rädd för honom. Han har fått mig att bara känna på hans kropp och dela saliv med varandra. Efter ungefär 10 minuter av tyst gående är vi framme vid ett hus och Felix drar med mig till dörren. Ur fickan tar han fram en silverfärgad nyckel och låser upp.

"Välkommen till mig" säger han breder ut sina armar och gestikulerar.
"Fint" säger jag samtidigt som jag kikar av mina svarta sneakers som är väldigt slitna.

Vi går längre in och då ser jag en soffa och en tv. Lite längre in finns ett litet kök och ett matbord. Det finns två dörrar som verkar vara till toaletten och hans sovrum.

"Så du bor ensam" säger jag.
"Japp, flyttade ut då jag fyllde 16, kände att jag behövde space från mina föräldrar" förklarar han.
"Coolt, vad ska vi prata om nu då?" frågar jag.
"Vi behöver inte prata om nåt" säger han och blinkar.

Han tar min hand och drar med mig mot den ena dörren och trycker upp mig mot den. Samtidigt som han kysser mig väldigt hetsigt öppnar han dörren. Då vi kommit in i rummet skuffar han ner mig på sängen. Han placerar sig utanpå mig och vi fortsätter kyssa varandra, luften känns som att den är full med magi och det flyger gnistor mellan oss.

"Du är snygg" viskar han i mitt öra och börjar att ta av mina kläder.

Jag försöker få av hans skjorta och när skjortan är borta ser jag hans perfekta magmuskler som spänner sig för varje rörelse han gör. Hans muskler flexar då han rör sig.

Och där ligger vi båda sedan nakna och svettiga. Jag vänder mig mot honom och ser in i hans ögon, de glittrar och man ser liv i dem.

"Det här var väl bara en engångsgrej" säger jag.

Han nickar och kysser mig, och till slut har vi tydligen somnat. Jag har mina armar om hans midja, där vi ligger och skedar. Det känns skönt att det här bara är menat att vara en gång, för jag skulle inte klara av allt ansvar man har i ett förhållande. Jag är ingen förhållande kille, det är bara så.

Men ändå känns det ganska tomt att tänka att det här är den första och sista gången vi två kommer ligga här i den här sängen.

To be continued...

Ja, nu är jag förhoppningsvis officiellt tillbaka här. Fick en massa inspo och idéer idag och tänkte varför inte skriva nåt då. Det kan ju bli nåt bra till slut och det är ju faktiskt kul att skriva om Foscar.
Den här kommer väl bli mer dirty ju mer jag vågar skriva. Det känns rätt ovant nu i början, så det kommer bli rätt mesigt. Vi får se. Men hoppas att nån kommer läsa och gilla den här.

XOXO Amanda

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

What are we doing?Where stories live. Discover now