Lisa'nın Ağzından
2 Yıldır stajyer olarak çalışmalarımı sürdürüyordum. Her gün daha çok çalışmaya gayret edip çabalıyordum. Şarkıcı olmak, bir grupta yer almak çok istiyordum. Fakat okul yüzünden bu hayalimi gerçekleştirmek biraz zor oluyordu. Annem ve babam sürekli bu hayalimden vaz geçmemi söylüyorlardı. Küçük kardeşim ise bana 'Sen mi ünlü olacaksın?' deyip gülüyordu. Arkadaşlarım ise sürekli öğretmenin önünde beni küçük düşürmeye çalışıyorlardı. Neyse ki öğretmenimiz iyi niyetli , kibar ve beni sürekli destekleyen bir insandı. Gerçeği söylemek gerekirse beni destekleyen ve hayalimin gerçekleşmesinde katkı da bulunan tek insan öğretmenimdi. Adı Brenda'ydı. Ortaokul sondan beri hep benim öğretmenimdi. Aslında ilk onun sınıfına girdiğim zaman siyah giyinişinden dolayı biraz tırsmıştım. Ama alıştıkça aslında çok iyi kalpli ve nazik biri olduğunu öğrenmiştim. Aynı zamanda her öğrenciyle tek tek ilgilenirdi. Bir de okulumda kimseyle konuşmayan sessiz bir çocuk var. Adını daha hiç öğrenemedim. Ama öğretmenimden sonra en yakın arkadaşım o. Genelde herkese yaptığı gibi benle de konuşmaz ama her öğlen yemeğimizi beraber yeriz ve ben konuşurken o da beni sürekli dinler. Üstelik hayallerimin hepsini destekleyen çok iyi biri.
Adıma gelirsek. Aslında ben yarı Koreli yarı Türk'üm. Babam Türk annem ise Koreli. İlk başta babam adımın Türk geleneklerine göre bir isim olmasını istemiş ama annem de kendi kökeninden bir isim koymak için çok ısrar etmiş. Bu konuda baya tartışmışlar. Sonunda yabancı bir isim olan Lisa adını koymuşlar.
Kore'de yaşıyorum. Babam sürekli Türkiye'ye iş için gider ve annem de bizim evden çok uzakta bir yerde çalışıyor. Kardeşim ise yatılı bir okulda kalıyor ve sadece haftasonları eve geliyor.Yani genelde yanlız oluyorum. Aslında bu benim için iyi bir şey. Çünkü kimsenin sana itiraz edemeyeceği bir ortamda oluyorsun ve istediğin kadar hayallerini gerçekleştirmek için çalışabiliyorsun.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 Ay Sonra
Çok ama çok heyecanlıydım! ''Sonunda...Sonunda!!'' diye mutluluktan bir çığlık attım. Yanımda olan kardeşim bana garip bir bakış attı. Umrumda değildi. 2 yılık stajyer eğitimim bitmişti. Her ne kadar annem ve babam beni desteklemese de sonunda başarmıştım. Yakın bir zamanda bir Kpop grubunda olabileceğimi duymak cidden duyduğum en güzel şeydi. Bana bu haberi veren bir şirkette çalışan amcamdı. Bana söylediğine göre müzik şirketleriyle konuşmuş ve benden bahsetmişti. Bazı yerler de yeni çıkış yapacak gruplara beni alabileceklerini ama kesin olmadığını söylemişlerdi. Ama sonuçta kesin olmasa bile bir ihtimal vardı!! Kalbim sürekli çarpıyor sürekli evde daire yaparak yürüyordum. Kardeşim anlamsızca bana bakıyordu.
Ve bir gün duyduğum şeyle havalara uçtum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Üye -Seventeen-
Fanfiction--- Daha yeni yeni stajyer aşamasını bitirmiş küçük kızın bir gruba atanması gerekiyordu. Yeni çıkış yapacak bir gruba atanacakken bir anda her şey bozuldu ve 13 erkeğin arasında tek kız olacağı Seventeen grubuna üye olarak alındı.--- UMARIM BU HİKA...