1. Prológ

22 2 1
                                    


,,Prečo sa hráš na to..čo nie si?"spýtal sa ma náš nový spolužiak Josh. Vypla som hudbu a pozrela som sa na neho. Mal krásne modré oči. 

,,Lebo chcem"odpovedala som jednoducho a namyslene odpochodovala preč. Kráčala som pomaly a všetci sa na mňa pozerali. Nemohli odolať mojej kráse. 

Otvorila som dvere triedy a ihneď sa na mňa všetci pozreli. Prišla som práve v čas. Učiteľka už sedela za katedrou a nahnevane po mne zhúkla.

,,Meškáte!."

Mykla som plecami, usmiala som sa a sadla som si vedľa Penny. 

,,Poďte k tabuli"usmiala sa na mňa učiteľka a ja som zhnusene vstala. Zle som vypočítala príklad a sadla som si na svoje miesto. 

Cez prestávku som sa rozprávala s Penny. Ohovárali sme Rose.

,,Je taká...nemoderná. Ani make-up jej nepomáha"znechutene som povedala.

,,Héj, baby ! Koho zasa ohovárate ?"prišla za nami Nicol.

,,Ále...Rose. Pozri sa na ňu"kývla som smerom k Rose.

,,Hej. Viem...Je to otrasné dievča. Ani Tomášovi sa nepáči"zasmiala sa Nicol. Bola to pravda. Tomáš je najkrajší chalan v tejto škole. Už som s ním chodila , lenže...ma nechal kvôli Layle.

,,Óóó, ahój cicá. Nejdeš dnes von ? Chcem ti niečo ukázať"uškrnul sa na mňa Patrik. Paťo je môj najlepší kamarát už od základnej školy.

,,Fajn. O siedmej pred mojím domom"žmurkla som na neho.

*Vonku*

Už pol hodiny som na neho čakala. Zrazu som v diaľke uvidela hnedé vlasy, čierne tričko a tepláky. Patrik.

,,Sorry, že meškám princezná. Ale zastavila ma jedna štetka"uškrnul sa.

,,A čo pusa ? Nebude?"zasmiala som sa.

Nahol sa ku mne a jemno ma pobozkal. Awww....

,,Tak poď. Snáď nechceš aby nás  niekto videl bozkávať sa"zasmial sa. Išli sme k nemu domov. Keď sme tam prišli, čakalo nás prekvapenie. Tomáš a Paťova sestra Lucia sa bozkávali na gauči.

,,Ehm...Nerušíme?"uškrnula som sa a Patrik sa rozosmial. Tomáš a Lucia sa od seba odtiahli. Lucia sa začervenala.

,,Eh..Sorry, Bro. Ale...Nemôžem tvojej sestre odolať"uškrnul sa Tomáš. Patrik mu naznačil nech ide preč. 

,,Fajn...Ako chceš. Ale zajtra v škole si to s tebou vybavím"zamračil sa Tomáš a odišiel.

*V  izbe *

Lucia odišla za Tomášom. Ja a Patrik sme zostali sami doma. Patrik ma odviedol  do svojej izby. Hmm...čo tu asi budeme robiť ?

,,Do riti ! Nejde elektrika!"zamrmlala Patrik. Naozaj nešla. Bola už tma a ja som sedela vedľa Patrika na posteli. 

,,Kde si Princezná?"zašepkal do tmy Patrik. 

,,Tu...Princ môj"zasmiala som sa. Pritúlila som sa k nemu. Cítila som jeho teplý dych. Bol tak dokonalý a očarujúci.  Nemohla som to už dlhšie držať v sebe. 

,,Milujem ťa"zašepkala som a čakala na jeho reakciu. Myslím že ma odmietne. Veď...kto by už chodil so mnou ? Môj vzťah vždy vydržal len 1 týždeň.

Cítila som že sa ku mne naklonil. Začali sme sa bozkávať. Vyzliekol si tričko. Stále ma vášnivo bozkával. Bol to neopísateľný pocit.  Zrazu však niekto zaklopal. Bol to nejaký chalan...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Láska ? Nemyslím si...♥Where stories live. Discover now