Pizza :3

53 5 2
                                    

M-am trezit devreme, cam pe la 8. Imi suna telefonul. Nu cunosteam numarul.
- Alo! zise persoana.
- Alo! Cine esti?
- Nu trebuie sa sti.
- Nu am chef de chestii din astea.
Era o voce de baiat. Mi se parea cunoscuta.Am inchis, iar peste 2 minute a sunat din nou.
- Ce vrei?
- Gabi, sunt Rox. Eu si Bogdan ne-am gandit sa-ti facem o farsa, dar vad ca nu a prins. Scuze!
- Pai daca ma iei cu din astea "Nu trebuie sa sti" normal ca nu musc gluma.
- Ia zi iesi pe afara dupa scoala?
- Sigur. Hai ca mai vorbim.
Ce naiba... Si-au gasit persoana careia sa ii faca farse. M-am ridicat din pat si m-am dus sa imi fac rutina de dimineata. Apoi mi-am ales hainele. Niste boyfriend jeans si o bluza alba. Mi-am luat ghiizdanu' si am plecat la scoala.
Intru in clasa si ca de obicei toti se uita la mine cu o fata de : "A venit si ciudata la scoala"
Ma asez in banca si astept sa inceapa ora. In prima pauza isi face aparitia si Jeff la scoala. El are banca in spatele meu.
- De ce nu ai venit la prima ora?
- M-am trezit tarziu.Si nu as fi venit deloc, dar mi-am adus aminte ca te am colega si na... Am venit. :D
Am zambit si m-am intors la banca mea. De ce se comporta asa frumos cu mine? Ma rog...

S-au terminat orele si cand sa ies pe poarta cu Roxana si Bogdan il vad pe Jeff alergand spre noi.
- Gabi! Stati putin! Striga si noi ne-am oprit.
- Da? Ce s-a intamplat?
- Ti-ai uitat un caiet pe banca. :)
*Ce uituca esti* Constient prost.
- Merci mult!
Jeff vroia sa plece, dar Rox l-a oprit. M-am uitat ciudat la ea.
- Vrei sa vi cu noi in oras?
El nu a zis nimic. S-a uitat la mine sa vada daca sunt deranjata de prezenta lui, dar eu am afisat o fata indiferenta.

* Jeff povesteste*

Am vazut ca nu este deranjata asa ca am acceptat.Tot drumul am vorbit cu Bogdan si Rox. Ea nu zicea nimic si parca era pe alta planeta. E ciudat... Oare la ce se gandeste mereu?

*Rox povesteste*

Ce naiba e cu ea? Eu o stiu zapacita si descreerata.
- Pamantul catre Gabi! Mai esti pe aici?
- Ha?! Da. Ce e?
- Mergem in parc sau la restaurant?
- In parc! au zis toti trei de odata. Ok.ok. Nu trebuie sa tipati.

* Gabriela povesteste*

Bun. Trebuie sa ies din starea asta. Mi-am dat doua palme pe dinauntru si am mers mai departe. Zambeam parca beata. Toti se uitau ciuat la mine, dar nu imi pasa. M-am pus in leagan desi este pentru copii intre 3-12 ani. Asta nu conteaza. Rox mi s-a alaturat.
- Si... Acum ce facem? am intrebat.
- Jucam adevar si provocare. Propune Bogdan.
Jeff a scos o sticla si neam asezat pe jos formand un fel de cerc. Dupa primele provocari deja jumatate din parc ni se alaturase. Cu cat mai multi cu atat mai bine.
- Gabi, te provoc sa ne fac cinste cu pizza.
- Ce mai provocare grea...
Am luat pizza pentru toata lumea si dupa am plecat. Ne-am despartit la blocul lui Bogdan. Eu aveam blocul langa Rox deci oricum mergeam amandoua.
- Jeff, tu unde stai? intreb eu
- Pai putin mai departe de scoala nr. 6.
- A... Deci stai aproape de noi! exclama Rox fericita
Am ajuns in fata blocului si mi-am luat ramas bun de la ei. Cand am intrat in casa ce sa vezi? Am ramas uimita!

Pare A Fi Un Copil LinistitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum