'Ma simt vinovata ca am lasat-o pe Lydia sa mearga cu aia doi ..' Zice Francesca .
'Mie una nu daca o omoara pana la club eu sunt fericita ' zic si zambesc .
'Justin daca nu o controlezi s-ar putea cat de curand sa faci vizite pe la inchisoare ' zice Fran si eu ii arunc o privire acida .
'Hai gata ' zie Justin si abia atunci imi dau seama ca am ajuns la club .
Si o vad pe Lydia coborand din masina cu o incruntatura si in mana cu e extensie blonda , e clar ca Luiza nu a scapat ne aranjata si Derek coboara si el cu o urma rosie pe fata .
'Nici sa nu intrebati ' zice Lydia si ii arunca in mana lui Justin extensile .
'Ce sa intamplat acolo ?' Intreb eu amuzata .
'Pai Luiza ia zis Lydiei ca arata ca o baba si ea ia zis ca macar nu arata ca o curva si dupa Luiza a mai zis ceva si tot ce imi amintesc e ca am tras pe dreapta ca sa o pot scote pe Lydia din parul Luizei ai se pare ca a ramas cu cateva extensi ' zice el si se uita la Luiza care nu mai avea parul ala asa de mamut acuma arata ca un mop .
'Pai si palma ?' Intrebam noi razand in hohote .
'A mi-a dat-o o baba crezand ca vreau sa le fut pe alea doua in masina ' zice el si noi incepem sa radem si mai tare .
Dupa ce am terminat cu criza de ras am intrat in club unde ne -am asezat la o masa in separeu deoarece fanele lui Justin au sarit pe noi .
'Stii iti urasc fanele cateo data ' zic si ma asez langa el .
'Eh eu oricum ar fii le iubesc ' zice el ai eu fac botic .
'Ma bucur ca ma iubesti ca pe ele ' zic si ma mut de langa el .
'Iubito nu am vrut sa zic asta 'zice el si eu ii arunc o privire urata , vreau sa il mai fierb .
'Mhhh' zic si il iau pe Derek si incep sa dansez .
...
Dupa cateva ore bune de dans in care nu am vorbit cu Justin am inceput sa il caut si il vad cu o roscata cum il pipaie atat a trebui sa vad ca am plecat la masa .
'Iubito cat mai stai suparata stii ca te iubesc ' zice el si vrea sa ma pupe .
'Lasa-ma ' zic si il imping si vad cum se pune la o distanta mare de mine nervos o fii el nervos dar si eu sunt .
Pov Derek
Am dansat de cred ca o sa mor de picioare pe Luiza nu o mai vad de mult sincer nu imi pasa vroiam doar sa imi satisfac nevoile atat
Ma uit prin incapere si o vad pe Lydia cum dansa cu un tip . Hmm pare dubios . Iau un pahar de vin si plec cu el in mana invartindu-ma pana ajung la el si il vars pe tip.
'Ce dracu ? Derek !!' tipa ea nervoasa si cred ar fi in stare sa ma omoare in momentul de fata .
'Scuze eu doar dansam ' incerc sa ma scuz dar o vad cum pleaca nervoasa .
Ies din cladire dupa ea si o vad cum sta pur si simplu .
'Mai stii cand eram mici si ma tachinai mereu landu-mi jucariile si eu mereu iti desenam pereti ? ' ma intreaba ea si eu ma asez langa ea , sincer cand am vazut-o prima data nu am recunoscut-o dar cand am auzit cum o cheama mi-am adus aminte de ce faceam cand eram mici .
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
Hayran KurguEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...