Bana Adını Söyle! - Tek Bölüm

24.2K 1.1K 188
                                    

Kendi kendime, takipçi sayım bini bulduğunda aylık tek bölümlüklerin haricinde bir tane daha yollama kararı almıştım. Dün, bini geçtik. Kalabalık bir aileyiz. Niye dün eklemediğimi merak edenlere... tipik bir yanıt 'temizlik vardı, çok yorgundum :(' diyebilirim. Hem benim pazar günleri tek bölüm yollamama alışkınsınız :)) 

Bu sabah tüm takipçilerime bununla ilgili bir teşekkür mesajı yazdım... Sadece takipçilerim yok. Aynı zamanda sadece okuyan ama hiçbir hikayemi kaçırmayan okuyucularım da var. Bu mesaj hepinize... 

********************************* 

Şu an itibariyle 1005 takipçi Bin beş kişi... bir şekilde birbirinin yüreğine dokunmayı başarmış bin beş kişi... Takip eden, görüşlerini paylaşan, aldığı keyfi okumaya devam ederek gösteren kişiler... 2008 yılında yeniden yazmaya başladığımdan beri okurdan tek şey istedim. Okumasını...

Herkes farklı yaklaşır yaşama. Benim de kendi farklılıklarım var. Mesela ilk günden beri 'yorum' yazılsın gibi bir sorun yaşamadım. Çünkü kütüphanemdeki okuduğum binlerce kitabın yazarlarına tek bir satır yorum yazmadım, telefon açmadım, hatta kitabın bir yerine bile not düşmedim. Ama sevdiğim kalemleri takip ettim. Kütüphanemde sıralar dolusu kitapları olan yazarlar var. Galiba benim için başarı ölçütü bu. Bölümleri birbiri ardına okuyan okuyucu... Bir sonraki bölümü, bir sonraki hikayeyi bekleyen ve okumaya devam eden okuyucu... İşte bunu görmek, hissetmek ve hatta sanal ortamın nimetleri sayesinde yorumlarda bunu okumak paha biçilemez. 

Bugüne kadar takibe alan, takipçi olmadan okuyan ve yanımda olan herkese çok teşekkür ediyor ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. İyi ki varsınız... Kuru bir teşekkür olmaz... Akşama bugüne özel tek bölümlük, yine aşk ve macera bir arada olan, en sevdiğim tarzda bir hikaye...

 Sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum...


************************** 

Bu da hikaye ile ilgili 'benden hayaller' barındıran minik bir açıklama... 

Kısa hikayelerim genelde gerçekten kısa olur. 15-20 sayfa gibi. Bu 40 sayfa ile kısa hikaye rekorumu kırdı.

Kısa hikayelerim aslında bir kelimeden, bir olaydan ortaya çıkar. Mesela bir şarkı içinde geçen tek kelimeden hikaye yazmışlığım var. Taşınırken aklıma gelen bir hikayem var. Uçağa binmem gerekirken oluşan bir başka hikayem var.

Bu kez öyle değil.

Bu kez benim hayalim var hikayede... hep bir okuma evim olsun istedim. Ücretsiz bir yer. İsteyen gelsin kitap okusun, ders çalışsın, çayını, kahvesini yudumlasın ve ertesi gün yine gelmek istesin.

Kim bilir belki bir gün böyle bir yer açarım... şimdilik sadece hikayede bir mekan olarak kullanılıyor.

Keyifli okumalar dilerim.

Not: tadı kaçmasın hazır ilham gelmişken uzaklaşmasın diye üstünden geçmedim. Hatalı cümleler affınıza sığınır.  


*****************************



BANA ADINI SÖYLE


-Ne var?

-Hiç.

-Hiç ne demek? Kimse mi gelmedi? Sadece beklenen mi?

-Beklenen gelmedi, amirim.

-O zaman 'hiç' demeyeceksin. Beklenen şahıs henüz gelmedi demek zor mu?

BANA ADINI SÖYLE - Tek BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin