- Viola siess! A többiek már várnak!- ordította Dzsudi.
- Megyek!
Nagy nehezen le vánszorogtam a lépcsőn, de Stely ( kutyám ) nem engedett le. Nagyon szomorúan nézet rám és eszembe jutott hogy ő ma még nem evet.
- Mehetünk?
- Várj meg kell etetnem Stelyit!
- Nem már! De akkor siess!
- Jó 5 perc!
- Oké. Lent meg várlak!
- Rendben. Sietek!
Abban a pillanatban el is tűnt. Stely tápját keresve a tálja mellett találtam egy cetlit.
" Szia Viola!
Lehet nem találod meg ezt a cetlit, de el szerettem volna mondani hogy Április 15-én muszáj el jönnöd Rioba! Hogy miért? Esküvőnk lesz Diánával! Most biztos azon gondolkodsz hogy mikor kértem meg a kezét, és hogy miért van már ki tűzve az esküvő. Már régebben meg kértem a kezét csak nem akartam neked mondani a költözésed miatt meg a sok gondod miatt. Úgy hogy már meg vettem neked a reülőjegyet hamarosan postázom. Puszi és sok sikert.
Herry"Úristen! A tesóm meg házasodik! Azonnal fel kell hívnom!
- Viola! El fogunk késni
- Megyek
Fenébe akkor majd holnap felhívom, de most irány a buli.
- Itt vagyok
- Na végre
- Hívják taxit?
- Már itt van
- Ja akkor menjünk!
Dzsudi gyorsan el magyarázta a taxisnak hogy hova menjen. A sofőr csak biccentett és már indult is. 20 percel később oda értünk a hejre. A többiek már vártak. A helyen már az emberek fele részeg volt. Be vallom öszintén még én is féltem egy kicsit. De ahogy oda nyomorogtunk a többiekhez már is biztonságban éreztem magam.
- Szia Viola! kiabált utánam valaki.
- Kevin? Te vagy az?
- Igen.
- Úristen de rég láttalak!
- Én is!
- Jössz táncolni?
- Persze!
Majd 1 órát beszélgettünk és táncoltunk. Aztán meg hívott egy italra. Vissza mentünk táncolni és abban a pillanatban minden el sötétült. Vak sötét lett és éreztem hogy valaki meg fog és el kezdet húzni én csak sikitoztam. Kevin hangját hallottam hogy kiabál hogy hol vagyok. Ki vonszoltak a buli bejáratához és Kevin hangját hallottam.
- Enged el de rohat gyorsan! orditot Kevin.
- Menny a dolgodra kisfiú!
-Kisfiú? Ha kisfiúnak tartasz gyere és küzdjünk meg!
- Ha ragaszkodsz hozzá!
Abban a pillanatban el engedett én meg el futottam a barátaimhoz. Dzsudi szorosan át ölelt és nyogtatgatott, én meg csak sírtam. Majd megfordultam és néztük, hogy Kavin hogy veri meg az idegent. Nagyon durván meg verte Kavin a srácot, el is futott jó messzire. Oda lépett hozzám Kevin és szorosan át ölelt.
- Ne félj nincs semmi baj.
- Köszönöm!
Majd rá néztem és meg csókoltam. Ő csak rám mosolygott és magához ölelt.
- Gyere menyünk haza!
Majd megfogta a kezem és haza kísért.
- Köszönök mindent!
- Nincs mit.- Nem jössz fel?
- Ha nem zavarok?
- De hogy is!
2 órát beszélgettünk, és arra ébredtem hogy az ágyamban fekszünk. Fel tápászkodtam és a konyhához közeledtem. Gyorsan csináltam magunknak reggelit és rá raktam egy tálcára majd be vittem a szobába.
- Jó reggelt!
Csak mosolyogva rám nézet és még ölelt. Nem mondott semmit csak el kezdet enni.
Mikor meg ettük csak meg törölte a száját és még fogta a tálcát és kivite a konyhába és el mosta. Gyorsan utána ugrottam és utána mentem.
- Hol laksz?
- Nem messze két házra, de ki fognak rúgni az albérletből.
- Ha akarsz ide költözhetsz.
- Annak örülnék!
Majd magához húzott és még csókolt.
- Akkor én megyek, össze pakolom a cuccom és majd jövök!
- Oké!
Majd fogta magát és el ment.
YOU ARE READING
Csak egyszer
Random00 Bemutatkozás Helló a nevem Viola. 19 éves vagyok. Londonban élek 1 hete. Van egy bátyám Herry, ő már 20 éves. Sajna ő Rioban él. Nem sokat látom ezért. A szüleim elváltak, apukám az se tudja hogy élek-e még, anya meg nagyon sokat dolgozik ezért...