Okuldaki Gamzeli

13 4 0
                                    

Bugün Okuldaki Gamzeli kitabının ortağı ve yazarı ile roportaj yaptık. Kitabın içeriği çok güzel herkese öneririm.

Roportajımız:

x : Bu kitabı yazmaya başladığınızda bu kadar tutacağını düşünmüydünüz?

OG: Hayır hiç düşünmemiştim.

X: Ortağınıza ve size soruyorum bu soruyu sizce instagram hesabınızda kolajlar ve videolar çok etki etmişmidir okunma sayısına?

OG: etkisi vardır sonuçta ne zaman bir şey paylaşsak aktiflik artıyor.

X:Başarınız daha da ilerlerse basmayı düşünüyor musunuz yoksa hobi olarak devam mı?

OG: Basmayı düşünüyorum. Bastıktan sonra özel bölümler eklerim belki.

X: Sizce diğer kitabınız da bu kadar tutar mı?

OG: belli olmaz okuyucuya bağlı

X: Eğer basılırsa okuldaki gamzeliye daha yeni şeyler getirmeyi dişündünüz mü?

OG: (ortak) Nur Sena yazar olduğu için daha çok spoiler paylaşımı yapıyor ve kitabı yazıyor. Ben ise video kolaj ve kitap kapağıyla uğraşıyorum. Eğer basılma durumu olursa geliştirmeyi düşünüyorum.

X: yani kolaj video ve kapak işi sizden mi çıktı?

OG: Kitap kapağını ilk 4K  olduğunda yapmıştım. Sonra 20K  da tekrar yaptım ve şimdi son olarak yaptım Nursena  nasıl bir kapak istediğini söylüyor ve ben yaparken yanımda kapağı tarif ediyor yani beraber yapmış oluyoruz.Kolaj zaten hep kullanılan bir şey.Yani video fikri benden çıkmış oluyor

X:Evet anladım peki şimdi kitabın içeriği ile ilgili soru soracaktimŞu son bölümlerde Esin ile Furkan Can ile Selinin arası çok iyi değil gibiydi. Tolga ile İpekten bahsetmiyorum bile. Çağatay araya girdiğinden beri araları hiç olmuyor. Ya İpek Tolga sevgili olacak ya da Çağatay İpek. Peki kiminle sevgili olacağını değil de ne zaman sevgili olacağını sorsak size?

OG: inanın ki ben bile bilmiyorum.

X:Peki sanırsam ki İpek duygularından tam emin değil ama hangisine daha yoğun şeyler besliyor?

OG: Tolga

X: Tolgaya tam anlamıyla sinirli olma sebebi Çağataya teslim etmesi mi yoksa Tolga nın aldatmasımı

OG: Aldatması.

X: Sanırsam ki İpek aldattığını düşünüyor. Aralarında tam anlamıyla sevgili ilişkisi yoktu

OG: kızlarla barda görünce ilişki tam anlamıyla bitti.

X:Peki Can ve Selin sevgili olabilecek mi?

OG: Evet

X:Furkanın Ecetle konuşmaya başlamasından beri EsFur un arasında bir gerginlik vardı. İnstagramda da Bir kolaj patlaşmışsınız ve bazı hayranlar o sarışın kişinin Ece olduğunu düşünüyor. Eğer Ece ise, Esin ce Ece tanışacak mı?

OG: Evet.

Yakında diğer kitabına da roportaj hazırlayacağım.
nursena_2000

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kitaplarla RoportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin