Bu gunde hemiseki tek gunesli bir azda buludlu bir gundu, yuxdan yenice oyanmis telefonumun mesaj bolmune baxirdim. Doslarimdan mesaj gelmisdi.Ferid-salam necesen bu gun usaqlarla gezintiye gedeceyik gelmek isdesen mesaj at saat 13:00 gezinti baslayacak.
Mesaji oxyup qutardikdan sonra gundelik islerimi gormeye basladim. Balaca qardasim bu gun teze gelen qonsularimizda mene bir az dansdi, onlari gormek ucun eyvana cixdim. Heyetlerinde hec kezi gormedikde iceri daxil oldum. Anam mene bu gun alinmasi lazim olan seylerin siyahisini verdi, mense cox gecikmeden hazirlanip evden cixdim. Markete qarsisinda iceri daxil olmak isderken qapi acildi cole gozel bir qiz cixdi, kenara cekilip ona yol verdim ancaq men bu qizi eveler hec mehlede gormemisdim. İceri daxil olup siyahini saticiya uzatdim, satici sihahidakilari verdikden sonra goturup eve qayitdim. Sonra meheleye cixip belke teze qonsularimizi gorerem o gozel qizin onlarla bir elaqesi varmi deye fikirlesdim. Heyetden cixdikda teze qonsularimiz esyalarin getirdiyi masini gordum, nezaket gorsederek komek etmeyi teklif etdim ve esyalari iceri yerlesdidikden sonra mene cay icmeye devet etdiler. Heyetde eylesip cay gelene dek tanis olmaga basladiq o anda marketde qarsilasdigim qizin bize dogru cay getirdiyini gordum, sen deme tezece tanis oldugum Vusal eminin qizi imis. Ne yalan deyim cox xosuma gelmisdi ozu tek gozel de adi vardi 'Ada: cay icip ve tanis olduqdan sonra durmak ucun icaze isdedim Vusal emi mene qapiya dek yoldaslik etdi sonra komeylik etdiyime gore tesekur bildirdi mense hele de gozumu Adadan ala bilmirdim.sagolasip heyetden cixdim, feritden yene mesaj gelmisdi; Ferit yene fikrimi oyrenmek ucun mesaj yazmisdi gezintiye getmek ucun cemi 2 saat qalmisdi mense hele de Adani fikirlesirdim cox xosuma gelmisdi.
Sonra goresen o da, bizle gezintiye gelmek isder mi deye fikirlesdim mende tek getmezdim cunki usaqlar her zaman sevgilisiyle gezintiye cixirdilar mense tek tenha onlarin etrafinda gezirdim. Bunu sorucmak ucun eve balaca qardasimin yanina getdim onu oyredip qiz gile yoladim;
Balaca qardasim omer Adani gorup qarsisini kesip ona oyretdiklerimi tedbik edirdi.
Qardasim-salam menim adim omerdi bes senin adin nedi?
Ada-menim adim Adadi neylryirsen ki menim adimi cavan oglan :)
Qardasim- hec men sizin qonsunuzam tanis olmak isdedim hemde bu gun qardasim gile gezintiye getmek isdeyirsen ? Sorusacakdim
Ada-kimdi senin qardasin
Qardasim- Ruzgar
Ada- bayak bize incelik edip komek eden oglan ?
Qardasim- he
Ada- seni o yolayip bura?
Qardasim - he!
Ada- hacan gedecekler ki bilirsen?
Qardasim vaxdi dedikden sonra Ada da razilik bildirdi ve goruseceymiz yeri dedi meheleden kenarda gozlesin meni demis.