Chapter 26
Vozili su se nazad prema njihovoj zgradi u tišini, oboje u svojim mislima. Poseta izgubljenim voljenima mogla je biti i ispunjujuća i umirujuća, ali trebalo je to fizički i psihički izdržati. Neko se može osećati kao da je ostavo deo sebe na tom mestu. Tako je to bilo s mrtvima, činilo se. Zaokupiraju tuđe misli i srca, dugo nakon što odu.Sky paralelno parkira auto i brzo se upute ka liftu, pokušavajući da izbegnu hladnoću. Smračilo se veoma brzo i Sky ostaje blizu Seanu, željna njegove toplote kada se vrate nazad među žive.
Stoje rame uz rame dok se lift kreće prema gore. Po prvi put, nisu stajali na suprotnim krajevima tog malog prostora, želeći da budu što dalje jedno od drugo. Sada su se njihovi prsti dodirivali i Sean je suzdržavao osmeh.
Kada se vrata lifta otvore, izlaze zajedno u prijatnoj tišini. Sean se oseća malo nervozno dok Sky ukucava kod svoje brave. Po prvi put će videti Skyin dom kako treba i po prvi put je zapravo pozvan u isti, umesto da gura nos u njen privatni prostor.
"Možeš okačiti svoj kaput tamo", Sky kaže, prstom uperivši prema praznim ofingerima pored ulaznih vrata. Ona ostavlja svoju kožnu tašnu na sto pored njega i stavlja ključeve u činiju. Sean kline klavom i skida šal s vrata, prateći devojku očima.
Skyin apartman je jako sličan njenom autu – besprekoran i uglađen, kao da je upravo skinut iz nekog modernog magazina. Ali to je ono što ga ostavi zatečenim. Previše je savršen, Sean pomisli dok okačuje mantil na ofinger i odlazi u smeru gde je Sky otišla. Dnevna soba skoro i da nema nekakav znak da je neko provodi vremena u njoj. Ni trpezarija, osim MD-PhD diploma na zidovima. Ništa nije izgledalo korišćeno i Sean shvata da Sky kući definitivno ne dovodi društvo.
Kuhinja je, sa druge strana, totalno druga priča. Iako je čista i lepo organizovana kao ostatak stana, Sean može da vidi da Sky dosta vremena provodi u njoj.
"Šta želiš da radim?", Sean upita. Sky ga pogleda dok podvja jedan rukav svoje bluze i osmehne mu se.
"Možeš da sedneš u taj ćošak tamo", Sky klimne glavom prema barskim stolicama preko puta radne ploče. "Što dalje od kuhinje."
Sean se duri, ali sve jedno odmaršira do stolica i seda na jednu, jer Sky je verovatno u pravu. Kada se smesti, okrene se prema Sky kako bi je posmatrao. Bez belog mantila ili zimskog kaputa, Sean je zaista obožavao njenu figuru. Nosila je tamno plavu bluzu i uske crne farmerice i izgledala je bolno dobro u njima i Sean se pita da li su mogli da preskoče večeru i odmah pređu na seksi deo. Te farmerice su tako dobro isticale njenu zadnjicu i sa podvijenim rukavima, Sean je mogao da vidi nežne ruke i istetoviranu kožu koju je očajnički želeo da dodirne.
"Šta je na meniju danas, šefice?", Sean upita šaljivo, nemogavši a da se ne zavrti u stolici. Sky mu se osmehne, zabavljena.
"Možemo da jedemo šta god želiš."
Sean ispusti jedno hmmm. "Špagete? Ali kao zdrava verzija sa pravim povrćem. Moram da ohladim malo, jeo sam previše brze hrane prošle nedelje."
Sky se mršti dok navlači crnu kecelju i vezuje je iza leđa. Zašto izgleda deset puta zgodnije u njoj? Sean oplakuje.
"Stvarno ne bi trebao da se hraniš tako", Sky ga grdi, izvlačeći šerpu i puneći je vodom pre nego što je stavi na šporet da se kuva. "Čovek bi pomislio da neko sa tvojim resursima ima ličnog šefa kuhinje."
"Mislim, imao sam, ali nakon što sam se preselio, jednostavno sam... zaboravio."
Sky podiže obrvu i uzima dasku za sečenje iz ugla kuhinje, zajedno sa prilično zastrašujućim nožem (od kojeg Sean misli da treba da se drži podalje). "Šta je sa Travisom? Zar nije on tvoj asistent?"
YOU ARE READING
fight for my heart
RomanceSean Johnson je jedan od mnogih ljudi koje je Sky Morgan - jedna od najboljih revolucionarskih hirurga njenog vremena - spasila od smrti. Nikada nije mislila da će njihov ponovni, božanstveni susret biti u maloj operacijskoj sali, dok je Sean bio be...