Ömerin Ağzından :
Sabah erkenden uyandım.Defne hala uyuyordu. Aşağı inip kahvaltıyı hazırladım. Sonra Rüzgarın aşağıya indiğini görünceÖmer :Oğlum gel anneni uyandıralım.
Rüzgarı kucağıma aldım ve birlikte yukarı çıktık. Rüzgarı Yatağın diğer tarafına bıraktım. Defne de uyandıktan sonra
Ömer : Hayatım istersen Nisa hanımı ara randevu al
Defne : Tamam hayatım
Defnenin Ağzından :
Nisa hanımı aradım.
Nisa:Alo Defne hanım bir sorun yoktur umarım.
Defne : yok ama biz bugün kontrole gelecektik de .
Nisa : Tabi bekliyorum.
Defne : Teşekürler , hoşçakalın
Dedim ve telefonu kapattım.
Kahvaltımızı yaptıktan belirli bir süre sonra Aslınur geldi.İz bebeği ve Rüzgarı ona emanet edip evden çıktık.Hastaneye geldiğimizde danışmana Nisa hanıma geldiğimizi söyledim.
Danışma :İçeride hastası var çıkar çıkmaz sizi çağıracak
Teşekkür ettim. Hasta çıktıktan sonra Nisa hanımın yanına girdik.
Nisa : Lütfen şuraya uzanın.
Bende doktorun dediğini yaptım.Karnıma soğuk bir jel sürdü.Ardındsn Ultrasyon aletine bir yeri işaret ederek
-İşte ufaklık tam burda .Kalp atışlarını duymak ister misiniz?
Bizim onaylamamız üstüne kalp atışlarını dinledik.Ömer elimi tutuyordu. Nisa hanım bize bir soru daha yöneltti.
Nisa : Bebeğinizin Ultrasyon görüntülerinin çıktılarını almak ister misiniz?
D&Ö : Evet
Ultrasyon la işimiz bittiği zaman uzandığım yerden kalktım. Ömerle beraber doktor masasının karşısındaki sandalyelere oturduk.
Nisa:Bebeğinizin durumu gayet iyi .Zor bir hamilelik geçireceksiniz. Fakat düşük tehlikeniz pek yok gibi gözüküyor .Yinede temkinli olalım.önceden de dediğim gibi ağır şeyler kaldırmak, ani hareketler yapmak, çalışmak yok. Bize BAZI önemli şeyleri konuştuktan sonra hastaneden çıktık.
Ömerin Ağzından :
Arabaya binip yola çıktık .Defne konuşmaya başladı.
Defne : Hayatım Rüzgara bir kardeşi olacağını ne zaman söylemez.
Ömer : Bu akşam söyleriz hem zaten Rüzgarın kötü bir tepki vereceğini sanmıyorum.
Defne : Haklısın ama doktor düşük yapma ihtimaliniz pek yok deyince çok rahatladım..
Ömer : Aynen ama zor bir hamilelik geçireceksin sonuçta.
Defne : Rüzgara hamileyken de çok zordu.Sürekli midem bulanıyor du başım dönüyor du , kusuyordum. Şimdide aynı şeyler olucak.
Gerçekten de defnenin düşük yapma ihtimalinin yok derecede az olmasına ben de çok Sevinmiştim.
AKŞAM
DEFNE'NİN AĞZINDAN :
akşam yemeğimizi yedikten sonra Rüzgarı karşımıza aldık ve konuşmaya başladık.
Defne : Oğlum sen bir kardeşinin daha olmasını ister miydim?
Rüzgar :Bilmem kı hiç düşünmemiştim
Ömer : Defne uzatmaya gerek yok, oğlum senin bir kardeşin daha olucak.
Dedi. Bende ayağa kalktım ve yatak Odamızdan rüzgara hamileyken yazdığım defterin içindeki Ultrasyon görüntülerini aldım.Aşağı indim.
Ömer : Defne o elindeki ne
bak bu senin kardeşinin , buda senin benim karnındaki görüntülerin diye fotoğrafları gösterdim.fotoğraflara baktıktan sonra sohbet ettik ve saatin ilerlediğini fark ettiğimde uyudum.
(Arkadaşlar size Nisasamur589 'un yazdığı kitapları okumanızı öneriyorum.☺)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞK (DEFNE VE ÖMER EVLENDİKTEN 2 YIL SONRASI)
FanfictionDefne ve Ömer evleniyor.Bütün sırlar ortaya çıkıyor.Defne karnındaki bebeğiyle ortada kalıyor.Aşk onları yeniden birleştirerek mi..???