Bardan çıkmadan berk 1-2 saate bizde geliriz dediği için eve geldiğimde uyumadım . Bir film seçtim bira ve çerezleri hazırladıktan sonra kapı çaldı. Üşenerek oturduğum yerden kalktım ve kapıyı açtım gelenler tabiki üç ayıydı.
"Hoşgeldiniz " diye ağzımın içinde homurdandım.
Savaşta alayla"hoşbulduk hatun " dedi . Yiğit ve berk haykıra haykıra gülerken ben gözlerimi devirdim."Geçin içeri film izliycez" dedikten sonra salona geçtik savaş büyük koltuğa yayıldı berk diğer büyük koltuğa yiğitte ikili koltuğa geçince bana yer kalmadı .
"Lan ben nereye oturucam yahıldınîz dana gibi yaaa off"diyince berk hemen yana kayıp kollarını açtı. Yanına gidip kollarının arasında yerimi aldım .
Filmin yarısındayken ben 7 tane bira içmiştim .savaş koltukta uyumuştu . Berk ise uyumak üzereydi ama yiğit benim gibi hala uyanıktı. Filmi durdurunca ona baktım.
"Çok hızlı içiyosun yeter bence"
"Öff bumuydu derdin bişey olmaz bana "
"Melis beni sinirlendirme yeter."diye bağırıca savaşla berk uyandı . Savaş uykulu gözlerle.
"Noluya ya"dedi .yiğit hiç dururmu hemen şikayet etmeye başladı.
"Abi melis 1 saatte 13 tane bira içti"
"Ne 13'ü be 7 tane içtim ben"diye çemkirdim berk hemen olaya müdahale etti.
"Yeter melis içme artık gelin yatalım"
"Ben bugün tek uyumak istemiyorum"savaş"gel baş belası gel" deyip beni koltuğunun altına aldı................
Sabah ilk defa huzurlu bir şekilde uyandım . Saate baktığımda okula 15 dk kaldığını gördüm. Odama gidip megafonu elime aldım .evet evet doğru duydunuz megafon . Bu sığırlar normal desibelde bir sesle uyanmıyo bende böyle bi yöntem buldum.
"Hadi kalkınnnn okullll varrr"dedikten 3 dk sonra hepsi hazır aşağıdaydı.
"Hani sen giyinmemişsin"yiğit dediğinde amlıma geldi üstümü giyinmediğim.
"Siz bana bi sandviç hazırlayın çok açım ben dünde yemedim beş dk ye geliyom" odama gidip hemen üstümü giyindim (multimedia) aşağı indiğimde sandviçimi yiyip. Dışari cıktım. "Motorlarla gidelim" herkes motorlarına bindi . Okula havalı bir şekilde giriş yaparak park ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mafya
Roman pour AdolescentsBeyazı siyahla kirletirsin ama Siyahı Siyahla temizleyemezsin. İşte bu hikayede melisi siyahla kirletmişler. Ama o beyazı bulup temizlenmek yerine daha çok siyah istemiş .