Anlaşma

56 5 5
                                    

Bu arkadaşlar hepsi aynı sınıflarmış. Cuma günüymüş. Öğle yemeği gelmiş herkes çıkmış. Bisimkilerde yiyeceklerini alıp geri sınıfa gelmişler. Biraz sohbet etmişler ve sonra doğruluk cesaretlik oynamışlar. Herkes birbirini sıkıştıracak şeyler istemiş sormuş. Hatta Berkcan Eylül'e öğretmenler odasına git ve dans et demiş e tabi Eylül yapmış. Esra Dicle'ye koridordan birinden çakmak istetmiş. Berfin Fırat'a demiş yan sınıfın kızlarına laf at gel. Fırat yapmış. Dinçer demiş Nehir'e çöpe gir die Nehir girmiş. Berfin Merve'ye dedi koridorda ben salağım die bağır. Merve'de bağırdı ışte öyle çılgın çılgın şeyler söylemişler ve karşısındakide yapmak zorundaymış kimse oyunu bozmamış. Yeniden sohbet etmeye başlamışlar. Bi korku evi açıldığını duymuş Eylül ve hemen söylemiş. Arkadaşları daha ayrıntılı anlatmasını istemiş. Eylül de anlatmış 4 saat dayanacakmışsın, evin içinde kanlar varmış böyle dolaplar düşüyo önüne korkunçlu karı heran çıkabilir. Eylül herşeyi anlatmış. Ama bunların hepsi gerçek değil tabikide yani evde olanlar. 4 saat kalmayı başarabilirsen 750.000 tl verilecek. Berkcan demiş gidelim. Herkes tamam demiş pasar günü gitmeye karar vermişler. Nedensiz ama pazara kadar Eylül'lerde kalmışlar.

Bizim GrupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin