Ples

1.6K 97 11
                                    

Carly vypráví Scarlett co se ji všechno přihodilo

Když jsem Scarlett řekla, že Jamie uhodil mě i Toma, byla rozčílena a měla trochu o nás strach.

"Carly, promiň mi, že jsem mu řekla to tvoje tajemství." přijde mi, že má dneska trochu deprese.

"To je v pohodě Scar, stejně se to jednou provalý a možná to bude i dřív než si myslím." povím ji když obě sedíme na gauči.

"Jak to?" zeptá se

"Tom Hiddleston chce abych mu dělala společnici na plese ve státní opeře." vysvětlím jí

"Cožeeee? Tak to je super ne? Má z toho větší radost než já

"Myslím, že by to mohlo být fajn." odpovím.

"Carly, já tě asi nikdy nepochopím." řekne spíš pro sebe.

Další den v práci

Dneska se nudím v podstatě nemám co dělat, tak sleduji jak se natáčí jednotlivé scény z filmu. Sedím na zemy vedle Scarlett, která taky nemá co na práci a tak se baví stejnou zábavou jako já. Betty stojí opodál a nechápavým výrazem mně sleduje. Už vidím co se jí honí hlavou. Jak to že sedí vedle Scarlett Johansson? A jak to že se baví jako dobré kamarádky? Tyhle otázky ji asi napadají a já je prozatím nechám nezodpovězené.

"Co bude teďka za scénu?" ptá se mě Scar

Podívám se co je na rozvrhu napsané. "Poslední bitva mezi Thorem a Lokim." to by mohla být sranda.

Scéna i herci jsou nachystání a čekají už jen na režisérův povel. "Akce." všechno utichne. Všichni sledují jak se naoko bije Chris s Tomem. Je to dobré, ale něco tomu chybí aby to vypadalo doopravdově a né tak hraně. Tohohle názoru je asi režisér, protože tuhle scénu už zkouší asi po čtvrté. Jde vidět, že ti dva začínají být pomalu vyčerpání. Vstanu a Scarlett mě chytne za ruku. "Kam jdeš?" ptá se

"Dostala jsem nápad." řeknu ji a spyklenecky na ni mrknu. Jdu za režisérem a pošeptám mu do ucha svůj nápad.

"To nezní vůbec špatně." řekne nahlas, čímž na nás upoutá pozornost všech v okolí. Vracím se zpět za Scar, která je netrpělivá.

"Co jsi mu to řekla?"

"Počkej a uvidíš." řeknu tajemně.

"Ticho prosím." sjedná klid režisér. "Chrisi a Tome, vykašlete se na to kaskadérské bití a dejte si jednu do nosu doopravdy." řekne. Ti dva se na sebe podívají s tím, že souhlasí s doopravdickou rvačkou.

"To jsi mu řekla?"ptá se Scar

"Něco v tom smyslu."odpovím a Scar se zasměje

"odpovím a Scar se zasměje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Egoista a Workoholička (Tom Hiddleston FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat