Capitolul V-Puterea de a crede

131 3 5
                                    

Capitolul V-Puterea de a crede

Ma uit la ceas si vad ca este ora 2pm,ceea ce inseamna ca mai am timp de un dus,ma indrept spre casa imi parchez masina si intru.Cand sa urc scarile aud cum ma striga Sara.

-Alan dragul meu ai ajuns!

-Ti-am spus sa te feresti de mine cateva zile,ce parte din “sa te feresti” nu ai inteles?

-Oh dar nu trebuie sa fii atat de agresiv,totusi sunt mama ta,rase batjocoritor.

-Sa nu indraznesti sa mai spui asta vreodata!Eu am o singura mama si tu Sara niciodata nu vei ajunge la nivelul ei.

-Si eu care ma gandeam ca in cele din urma ne vom intelege.

-Niciodata nu se va intampla asta!Tu vei ramane mereu ceea ce ai fost,o scorpie!

-AI grija cum vorbesti,s-ar putea mai tarziu sa regreti tot ceea ce spui.

Am simtit cum sangele imi clocoteste de furie,imi venea sa o strang de gat dar nu sunt un criminal si nici nu am de gand sa ma cobor la nivelul ei.M-am uitat la ea cu dispret in timp in ce urcam scarile.

-Sa nu indraznesti sa ma ameninti.

-Valabil si pentru tine Alan!

-Mda,mai vedem noi.

-Apropo Alan abia astept sa mi-o prezinti pe noua ta iubita,sunt curioasa cat de mult va dura aceasta relatie,ha ha!

-Stai departe de Hope Sara sau un raspund de faptele mele!

-Chao fiule!isi lua geanta si iesi pe usa razand haotic.

-Nenorocita!

Am intrat in camera si am trantit usa zgomotos,chiar a reusit sa ma infurie!La naiba!Am facut repede un dus si m-am schimbat in haine de birou,trebuie sa vad ce era asa de urgent de tata m-a convocat tocmai astazi duminica,nu ii sta in fire.

Daca stau bine sa ma gandesc aceste zile petrecute cu Hope  m-au facut sa ma simt bine,am ajuns sa o iubesc cum nu credeam ca voi iubi vreodata o fata,si din cate mi-am dat seama si ea simte acelasi lucru.Imi doresc atat de mult sa fiu cu ea,sa fim o familia…am zambit la acest gand,chiar imi doream.

Telefonul suna,ma uit la numar si vad ca este Josh,nu prea mai am aveam timp dar niciodata sa nu refuzi sa vorbesti cu un prieten mai ales dupa ce insista atat de mult.

-Deci nu pot sa cred!

-Calm bro,ce s-a intamplat Josh?

-Aaa fata aia!nu imi vine sa cred!

-Care fata?Josh nu te inteleg,despre ce fata vorbesti?

-Da Alan scuza-ma doar ca sunt atat de furios!sa iti povestesc.

-Dar repede Josh in cateva minute trebuie sa ajung la birou,se pare ca tata are treaba cu mine.

-Inteleg,voi fi scurt atunci.

-Te ascult!

-Mergeam linistit pe strada si ascultam muzica.Ma gandeam oh ce zi minunata este,dar nu trebuia ea sa imi strice ziua!Cand dau sa traversez,vad oamenii de pe strada cum se alerteaza si imi spun sa fug,nu intelegeam de ce dar apoi mi-am dat seama ca era vorba despre o masina,nici nu ma puteam misca.Dupa cateva secunde masina se opreste exact la cativa centrimentri de mine.Am inceput sa injur printre dintii pe sofer,cand din masina coboara o fata bruneta cu par lung.Uhh am ramas uimit prima data cand am vazut cat de frumoasa este,dar apoi a inceput sa imi spuna ca nu vad ca e rosu cand defapt pentru ea era rosu,ne-am certat in plina strada,ceilalti se amuzau pe seama noastra iti vine sa crezi!

Cand visele devin realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum