Ne kadar da zor bu okul. Tanrım gerçekten geldiğim günden beri rahat bir nefes aldığımı hatırlamıyorum. Şimdi tam son sınıf oldum biraz rahat ederim derken bir de şu tez işi çıktı başımıza iyi mi! Ama ne tezmiş ! Bulduğum hiç bir konu beğenilmedi , napıcam ben şimdi ? Tamam bende biliyorum bu benim eğitim ve akademik kariyerim için çok önemli hatta mezun olmam bile buna bağlı. İnanabiliyormusunuz eğer iyi bir tez yapamazsan mezun olamıyorum! Yok neymiş psikoloji öğrencisi daha özgün bir konu bulmalı ve incelemeliymiş . Hıh kolaydı sanki! Aylardır araştırıyorum ama hala çarpıcı bişeyler bulamadım. Ama ne olursa olsun pes etmek yok ! asla ! Bu benim son şansım çok iyi değerlendirmeli ve dekandan yardım istemeliyim..
(Dekanın odasına gelir ve kapıyı çalar)
-Gel
-Hocam rahatsız ediyorum kusura bakmayın ama yardımınıza ihtiyacım var
-Ah lafımı olur buyur geç şöyle otur bakalım Kerem. (Dekan annemin çok yakın arkadaşıdır. Yoksa kendisi herkese ne bukadar kibar ne de yardımseverdir.)
-Hocam, Necip Hoca tez istedi biliyorsunuz. Etkileyici ve kariyerim için önemli bir konu bulup en kısa zamanda tezimi yazıp teslim etmem lazım ama konu ve örnek bulma konusunda sıkıntı çekiyorum..
-Ne gibi sıkıntılar?
-Gerçekte yaşanmış bir hayat hikayesini konu edinmek istiyorum ama travma sonrası hayat ile ilgili somut bir örnek bulamadım
-Anlıyorum Keremcim. Ben neler yapabileceğime bir bakayım sende yarın sabah gel tekrar konuşalım.
-ah içimi rahatlattınız teşekkürler hocam.
Galiba Suna teyze yardım edicek bana yoksa gerçekten mahvoldum ben. Cemiyet hayatının gözde bekarlarından Kerem KAPLAN okulunu bitiremedi ! Rezalet doğrusu..
Yorgunum, belkide bitkinim aslında nasıl hissettiğimi bile anlayamıyorum tam olarak adete boşluktayım.. Yalnızım ve mutsuzum.Aynalara bakmayalı o kadar uzun zaman oldu ki kendimden korkuyorum acaba nasıl görünüyorum diye. Bir deli cesaretidir ki aynanın karşına geçtim. İnanamıyorum ! Bu ben miyim gözlerimin altı mosmor olmuş. Üzüntüden ölmediğime göre kesin zayıflıktan ölürüm. resmen çökmüşüm halbuki daha 22 yaşındayım. Simsiyah saçlarım bakımsızlıktan ne hal almış . Gerçekten çok korkuncu...
-Melisssssssss !!
-Efendim anne?
-Kızım hadi kahvaltıya..
-Tamam geliyooruuummmm.
merdivenlerden üzerimde pijamalarla indim . Babam kahvaltı masasında oturmuş beni bekliyor , annem ortalarda görünmüyo mutfağa gitti heralde .
-Kızım . günaydın
-Günaydın babacım
İçimden gelmişti gidip babama sarıldım ve yanağına kocaman bir öpücük kondurdum bunu çok uzun zamandır yapmıyordum eminim oda çok şaşırdı.
-Benim güzel kızım beni de öpermiş ah canım benim Meliscim diyorum ki şu kaydını dondurduğun okula yeniden mi başlasan ?
-Baba lütfen açma bu konuyu..
-Neden?
-baba biliyosun o şeyden sonra bu im.. imkansız ba .. ba Kelimeler boğazımda düğümlenmişti sanki hatırlayınca (sanki aklımdan çıkıyor gibi) gözlerim doldu yine
-Neyden beri kardeşin öldüğünden beri mi ? kardeşin öleli 2 yıl oldu sence biz üzülmüyor muyuz? Sen kardeşini biz evladımızı kaybettik. O kazayı geçirdiği günden beri evden çıkmaz oldun kendini şu küçücük odaya hapsettin ! Sen o kazada efeyi kaybettin ama biz iki evladımızı birden kaybettik! Artık hayatına devam etmelisin , okula gitmelisin .. Kardeşin seni böyle görseydi ne kadar üzülürdü . en azından kardeşin için hayatına devam et! Ben biricik kızımı Melisimi çok özledim..
Babam kardeşim öldüğünden beri ilk kez benimle bu konuda konuşmuştu. Efeyle karşıdan karşıya geçerken benim dikkatsizliğimden dolayı bana araba çarpıcakken o arabanın önüne atladı ve benim yerime o öldü. Babam haklıydı ben artık kendim gibi davranmıyordum ama kardeşim benim yüzümden ölmüşken ben hayatıma devam edemezdim olmazdı !
Bir sonraki gün.. Kerem
; İnanamıyorum , of ama of.. Çok geç kaldım hemen okula gitmem lazım . yoksa dekan bemi öldürür!
-Anneeeee benim kahverengi t-shirtim nerde?
-çıkardığın yerdedir oğlum , git Katya ya sor
. Ahh buldum işte burdaymış..
-Annecim canım ben kaçtımmmmmmmm
-Oğlum kahvaltı etmiycek misin?
-Anne çok geç kaldım hemen gitmem lazım okulda yerim bişeyler....
O nasıl bir koşmadır kendime inanamadım 30 dakikalık yolu arabam tamirde olduğu için taksiye binerek geldim trafik olduğu için ve okulun önüde çok kalabalık olduğu için okulun girşinden en sondaki kampüse 2 dk da koşarak gittim gerçekten büyük başarı ! (normalde o yol en az 10 dk)
(Dekanın odasına gelip kapıyı çalar)
-Gel
-Hocam ben geldim.
-Buyur Kerem geç şöyle
-Hocam dün gel demiş.. dicektim ki sözümü kesti
-evet evet aklımda hala konu, inanamıycaksın ama sana gerçekten güzel haberlerim var. bir kaç psikolog arkadaşımla görüştüm senin için ve en ünlü tam 6 psikologla anlaşamamış hiç bir tedaviye cevap vermemiş günden güne kötüye giden bir hastadan bahsettiler.
-hocam bu gerçekten ok güzel bir haber .. ups! Şey yani hocam öyle demek istemedim benim ödevim için çok büyük yardımı dokunabilir yani..
-ah evet anladım Ama ufak bir sorun var hasta hiç kimseyle görüşmek istemiyor 2 yıldrı evden dışarı çıkmamış ve babasının avukatlarla örülmüş çevresine gerçekten yaklaşıp ikna etmen çok zor .
- kimmiş ki bu kız ? bu kadar önem veriliyor?
- Harun ALTINER'in kızı Melis ALTINER..
-olamaz ! ciddi misiniz hocam ?! benim o kızla görüşmem neredeyse imkansız .
- o kız psikoloji tarihinin en önemli vakalarından bu senin için gerçekten önemli. Başına gelenleri biliyor musun peki?
- evet o zamanlar televizyonda duymuştum . Ünlü işadamı Harun ALTINER in oğlu ablası ezilmesin diye arabanın önüne atlar ve kocaman bir tırın altında ezilir. Bütün kemikleri neredeyse kırılır ve tanınamayacak hale gelir ablası bizzat bu duruma şahit olur . 8 ay boyunca kimseyle tek kelime konuşmaz 2 yıldrı evinden çıkmaz ve sadece günlük konuşma için belirlediği 10 cümle konuşur!
-Dersini gayet iyi çalışmışsın , bu durum senin için zor ama o kız hakkında tez yazarsan tarihe geçersin bunu biliyorsun değil mi Kerem..
Bu gerçekten tam benim ihtiyacım olan şeydi. Peki ben bu kıza nasıl ulaşabilirim ..Seninle gerçekten tanışmamız lazım Melis ALTINER ..
BÖLÜM SONU...
evet millet bu benim ilk hikayem eğer beğenilirse devamı gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İyileştirir
Teen FictionBaşarılı bir genç adam , muhteşem bir eğitim hayatı ve hayatının dönüm noktası olan yazılması gereken bir tez.. Kardeşinin ölümünü kaldıramayan içine kapanık , masum ve bir o kadar kendine öfkeli bir genç kız. Güzeller güzeli melis.. Birbirini hiç t...