Our Love Was Strong/ 17. Bölüm/ What did you mean

998 26 7
                                    

*Emma'nın ağzından*

Her şey tüm o hikayelerde okuduğunuz kadar toz pembe değildir. Her zaman havuz partileri verip her gün davetlere katılmazsınız. Bu gerçek hayattır. Okula gidersiniz, ödevleriniz, sınavlarınız vardır. Harry Styles'ın sevgilisi olmak sizi İngiltere kraliçesi gibi hissettirmez. Sadece o aklınıza geldiğinde yüzünüzde istemsiz bir gülümseme oluşur o kadar. Gerçek hayat acımasızdır. Aşk, sonsuza kadar sürmez. Aşk, acıtır. Söylenenin aksine aşk, kolay affetmeye engeldir. Aşk, güçlüdür. Aşk, karşılıksızdır. Mutlaka iki taraftan biri diğerini daha çok sever. Aşk, adil değildir. Aşk, eşit değildir. Aşk, karşılıklı değildir.

Evet bizimki küçüklüğümüzden gelen özel bir ilişki. Evet bu yönüyle tıpkı hikayelerden fırlamış gibi. Ama bizim ilişkimizde farklı olan bir şey var. Aşkımız güçlü ve güçlü olduğu için de barışmamıza engel. Eğer aşkımız basit olsaydı Harry'yi kolaylıkla affederdim. Ama ilişkimize değer veriyorum, hak ettiğinden de çok. Belki de soruyosunuzdur bana neden bu kadar abarttın diye. Bu olayların nedeni Harry'nin onun adını sayıklaması değil, bana meşgul olduğunu söylediğinde onunla buluşması. Belki de arkadaşlardır diyorsunuz ama arkadaş olsalardı benden saklayacak bir şeyleri olmazdı ve çocuklara olanları sorduğumda üzgünce bakıp başlarını öne eğmezlerdi. Di mi?

-Dayanamadım (yine, yine ve yine) ve yeni bölümü yayınladım. Yorumlar için teşekkürler :) artık bir hikayem daha var: Boşluk. İlk başta çocuklarla (1D) alakası olmicak diye düşünmüştüm ama belki de olabilir her şey size ve yorumlarınıza bağlı. Lütfen okuyun ve yorum yapın (her iki hikayeye de lütfen :) ) aranızda sıkı takipçilerim var biliyorum ve onlardan bol bol yorum bekliyorum. Eğer sizin de hikayeleriniz varsa bana yazın yardımcı olmayı çok isterim. Bu arada kaç yaşındasınız isimleriniz ne?? Benimle her zaman sohbet edebilirsiniz. Konuşmak isterseniz hep burdayım. Sizin gibi okuyucularım olduğu için çok mutluyum sizi çok seviyorum. Her şey sizin için xx

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin