Defne nin Ağzından :
Sabah uyandığımda evde Ömerin olmadığını farkettim ve onu aradım.
Ömerin Ağzından :
Şirkette çalışırken Defne in aradığını gördüm ve telefonu açtım.
Defne:Alo aşkım evden erken çıkmışsın.Bir sorun yok demi
Ömer : merak etme bir sorun yok .Bu gün erkenden şirkete gidip, işlerimi hallederim.Erkenden sizin yanınıza gelirim bugün zaman geçiririz diye düşünmüştüm.
Defne : Tamam aşkım biz o zaman kahvaltımızı yapalım hoşçakal
Ömer : Hoşçakal
Deyip bende telefonu kapattım.Gerçekten işler çok yoğun. Hızlıca işlerimi bitirmeye çalışıyordum.
Defnenin Ağzından :
Telefonu kapattıktan sonra İz bebeğin yanına gittim. Rüzgar hala uyuyordu. İz bebeği oturma odasındaki pusete koyduktan sonra kahvaltıyı hazırladım. Rüzgarı uyandırdım.
Defne : Oğlum elini yüzünü yıka kahvaltıya gel.
Oğlum eli yüzünü yıkayıp aşağı indim.kahvaltımızı yaptık.İz bebeğe de manasını yedirdim.ardından
Defne: Rüzgar hadi oğlum sen üstünü değiştir. Pijamalarla durma.
Rüzgar üstünü değiştirdikten sonra ömerin aradığını gördüm ve telefonu açtım.
Defne : Hayatım işlerin ne zaman biter?
Ömer : Aşkım ben de seni o yüzden aradım.şirketten tam çıkacakken bir toplantıya girmem gerektiğini hatırladım. Uzun sürebilir. Eve erken gelmeye çalışıcam.
Defne : Tamam aşkım sorun yok.hoşcakal.
Dedim ve telefonu kapattım .
Defne : Oğlum parka gidelim mi?
Rüzgar:Evet , evet! Aslınur ablamda gelecek mi?
Defne : bugün izin günü ama istersen arayalım .
Rüzgar :Olur, ben konuşabilir miyim?
Aslınuru arayıp telefonu Rüzgara verdim.
Rüzgar:Alo, aslı abla bizimle beraber parka gelir misin?
Aslınur : Ne yazık kı bitanem işlerim var.
Rüzgar mutsuz bir şekilde telefonu bana uzattı.
Aslınur :Defne hanım benim önemli işlerim var.Gelemiyeceğim.
Defne :Tamam Aslınur sorun değil zaten bugün senin izin günündü Hoşçakal!
Dedim ve telefonu kapattım. İzinde üstüne şunları giydirdim.Belirli bir süre sonra parka gittik.Rüzgar biraz oynadıktan sonra
Rüzgar : Anne burdan babamın yanına gidelim mi?
Defne : Olur bitanem dedim.
ŞİRKETTE
Ömerin Ağzından :
Sonunda toplantı bitmişti.kapı çaldı.içeri Defne ve çocuklar içeri girince çok şaşırdım. Rüzgar koşarak kucağıma atladı.
Bende ona sarıldım. Ardından Defne yanıma geldi beni yanağımdan öptü.bende ona sarıldım. Defne İz bebeği puset ile beraber masanın üstüne koydu.
Rüzgar : Baba biz bugün parka gittik.
Sohbet sohbeti açtı.Bir restorantta yemek yedik.eve gittiğimizde saat çok geçti.Direk uyuduk.Ömerin fikret galoya bakışlarını gıcık olanlar kimler?💟💟💟💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞK (DEFNE VE ÖMER EVLENDİKTEN 2 YIL SONRASI)
ФанфикDefne ve Ömer evleniyor.Bütün sırlar ortaya çıkıyor.Defne karnındaki bebeğiyle ortada kalıyor.Aşk onları yeniden birleştirerek mi..???