1.

1.2K 13 2
                                    

@Dopsala jsem název videa a klikla na tlačítko nahrát. Nový Čaj s Teri bude snad úspěšný. Ale kdo jsem? Myslím, že mě zná hodně dnešních mladých lidí. Jsem youtuberka a blogerka Tereza Hodanová, ale na internetu jsem známá jako Teri Blitzen. Na youtube mě denně sledují tisíce lidí. No, dost o mém životopise.

Pravě jsem natočila nové video. Po úmorných třech hodinách renderu se konečně nahrává na youtube. Skočím na gauč k televizi, když v tom mi pípne Iphone. Vytáhnu telefon z kapsy a podívám se na něj. Na messengeru mi vyskočí známý obličej Martina, mého kamáráda a youtuberského kolegy. "Ahoj Teri. Jak se máš ? :)" "Ahooj Marťo! :* Fájn, co ty?" Odepíšu. Vždycky mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Po krátké konverzaci se domluvíme na společném videu za tři dny u něj doma. Odpoledne jsem se ještě dívala na telku, ale teď už ulehám s myšlenkami plnými návštěvy Martina.

Vyjdu ze stanice metra a už vyhlížím Martina. Ja mám na sobé roztrhané džíny a šedou mikinu, lehký make-up a vlasy zčesané dozadu, on má poue barevné kraťasy a kostkovanou košili, ve které, musím přiznat, je zatraceně sexy. Zasměju se sama nad sebou. On si mně konečně všimne, a s úsměvem ke mě přijde a přatelsky se obejmeme." Čemu se tak chichotáš?" zepta se mně a zasměje se. "Taky tě zdravím" usmála jsem se. "Ale ničemu". "Ach jó, Teri, ja chci ten vtip slyšet" zahraje smutného. "U tebe ti to povím....tak co to video?". "No, zaklad je úplně jednoduchý....

Dotočili jsme video. Koncept byla úplná kravina, ale rozesměje určitě spoustu lidi. V tom je Martin prostě profík. Vlastně i teď mně rozesmívá. Sedíme na pohovce a vykládame si vtipy. "Teri ty se smějes trochu jako kůň". "Martine Careve, tak teď se připravte na pomstu!" vykřiknu se smíchem a začnu Martina lechat na břichu, začne se kroutit, směje se, ale oplácí mi stejnym dílem. Chvíli se tam valíme, kroutíme, smějeme a najednou skončí lechtat a já ležìm na jeho břiše. Zadíváme se na sebe už beze smíchu a najednou se ke mně více přiblíží a dá mi pusu. Jakoby na světě nebylo nic jiného, ve vášnivém polibku se jeho smyslné rty dotýkají mých a naše jazyky vedou bitvu. Ten "francouzák" mně hrozně moc vzruší, že začínám cítit mokro v džínech. Najednou jsem jako úplně vyměněná. Na pohovce si kleknu a začínám mu sundávat košili. Pořád se líbáme a Marti mi taky pomáhá ven z trička. Když jsem před ním jen v podprsence, trošku se zastydím, ale vášem mně přemůže. Dávam mu ruce za záda, on mi ji sundá a už mi líbá krk, prsa, kolem bradavek jezdí jazykem a ja jsem v sedmém nebi. Od prsou se přeseunuje níž a když už je u břicha, rozepne mi džíny a sesune mi zmácené kalhotky až ke kolenům a dolů. Já mu stáhnu dolů kraťasy. Naskytne se mi pohled na jeho bouli v trenkách a tak už ho netrapim a sundám mu i ty. Uchopím jeho penis, padne mi tak akorát do ruky a párkrát mu přetáhnu předkožku nahoru a dolů. Nebyla jsem si sebou moc jistá, ale jeho krátke zavzdechání mi řekne, že nejsem asi úplně špatná. Chvíli mu ješte takhle honím, "Teri?" "No?" "Nechtěla by sis ho vzít do pusy?" zeptá se. Já se tedy přiblížím pusou k jeho penisu a párkát mu olíznu žalud a dám si ho do pusy. Začínám sát a po chvilce kouřim jako zkušená holka. Když cítím, že už brzy bude, vytáhnu ho a dohoním ho. Vyjekne a už se mi valí proud horkého bílého semene na kozy a pusu. Olíznu si rty, když v tom už ma Martin hlavu v mém rozkroku a olizuje mi poštěváček. Vzdychnu a přitlačim si jeho hlavu ještě víc k vagíně. Strka mi dovnitř jazyk a současné mi dvěma prsty prstí. Netrvá dlouho a s lehkým výkřikem prožiju svůj první mokrý orgasmus.

Položí mně na záda a pomalu mi vsune svůj ještě morký penis do vagíny. Trošku to zabolí, těch 18 cm, ale po chvíli už do mé rychle zasunuje a vysunuje penis a zrychlujeme tempo. Mám další orgasmus a se zavřenýma očima citím jak moje vagína střiká. Prohodíme se a Martin si lehne na záda, já už na něj zkušeně nasednu a pořádnou rychlostí na něj skáču. Martin se také udělá, tentokrát mně na bříško. Po zbytek dne uděláme ještě pár čísel, po té se osprchuju a Martin mně zase doprovodí zpátky na metro. Rozloučíme se a já už metrem jedu domů jako Martinova holka.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 15, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Teri Blitzen + JmenujusemartinKde žijí příběhy. Začni objevovat