A ďalši terč na moje šibnuté otázky je emmilly_133 :D
1. Aký žáner kníh máš najradšej?
Žáner kníh? Tak to je teda brutal ťažká otázka... Čítam všetko ale že úplne všetko. Od Fantasy cez romance až po horory. :) No keď sa pýtaš na ten najobľúbenejší tak to je sci-fi. Prečo? Odpoveď je jednoduchá :) Proste ma baví čítať niečo "nenormálne" a paranormálne. Niečo nadprirodzené ale zároveň to súvisi s ľudmi. Takže preto aj milujem knihu Labyrint ❤️ proste to je môj štýl :)2. Ako si začala písať?
Písať som začala ako človek :'D Ale nie robím si srandu... Ja som bola jednorožec XD No dobre a teraz ku téme... Ako som začala písať fakt netuším... Akurát si pamätám, že som nevedela písať :) Snažila som sa napísať jeden príbeh no už je v koši :'D Potom to ako si začalo naberať obrátky a vuola lá... Som kde som :)3. Odkiaľ berieš inšpiráciu?
Prečo mám pocit že na túto otázku som už milión krát odpovedala? :'D No nič idem znovu :D Nápady mám všade okolo seba. Napríklad v škole keď učiteľ/ka niečo kecá a ja ju nevnímam tak rozmýšľam nad hoci čím. A väčšinou sa dorozmýšľam až ku wattpadu a nápadoch čo napísať XD... Potom je to môj život. Príhody ktoré sa mi naozaj stali alebo chvíle ktoré som zažila so super kamarátmi sú výbornou inšpiráciou :) No tou najlepšou je hudba ❤️ Proste počúvam pesničky a v hlave si prekladám texty. No a potom mi trkne že z toho by bola mega kniha!!! A tak sa snažím myšlienky zrovnať na papier. Teda na klávesnicu :'D No niekedy idem na slepo. Proste mám názov a približnú predstavu o čom by to malo byť. A keď chytím mobil do ruky ide to samé. Ani neviem a je to :) A to sa mi stáva často. Napr. Year of death bola napísaná takým štýlom :)4. Čakala si niekedy pri tvojich príbehoch taký veľký úspech?
No tak to ti na rovinu poviem že nie... Keď som začala písať prvý príbeh bol to totálny prepadák... Čítalo to asi päť ľudí ak nie menej... Keď som ho písala po tajme som závidela iným ktorí boli "slávny". Vždy som rozmýšľala ako sakra môžu mať vyše sto followerov? A toľko votov a pozrení? Proste to bolo také čudné... No potom sa stalo to, že mi napadol Neznámi. To bol kľúčový bod pre moje rozhodnutie či má zmysel pokračovať a písať ďalej. Zo začiatku to bolo biedne. Tiež som rozmýšľala, že to vymažem. No potom sa dostali do trendu texting story a tak nejak tá moja doteraz nechápem ako sa ocitla medzi najlepšími. :'D Postupne to začalo čítať viacej viacej a viacej ľudí. Písali že aké to je super a začali čítať aj iné moje príbehy. :) A tak som si získala verných čitateľov ktorí všetko do teraz podstivo čítajú ❤️5. Všetky tvoje príbehy sú short story, ale písala si aj Ff Harry Potter. Prečo si to vymazala?
No dôvod prečo píšem short story je jednoduchý. Človek ako ja s mojou povahou a temperamentom neobsedí dlho pri jednej veci. Stále musí niečo meniť :'D Short story sa píšu jednoduchšie a rýchlejšie. Čo mi príde v hod lebo mám toľko nápadov že až :) Takže preto iba short story :) Áno písala som FF Harry Potter no ako si som na to nemala trpezlivosť. :'D Mala som dokonale predstavené o čom to bude a ako to bude vyzerať. Len ako si to nevyšlo. :/ No keď dopíšem rozpísané short story tak v drafte odpočíva Blog girl a Something big ktoré určite dokončím. A mám pripravené aj jedno prekvapko o ktorom vám prezradím len toľko že je to FF a nie short story :) Ale neviem či sa dožijete času kedy to vydám :'D6. Nejaké slová na záver?
Dve slová... Obyčajné slová...Pre tých ktorí začínajú by som chcela odkázať nech sa nevzdávajú. Píšte preto že vás to baví a nie preto že chcete mať čo najviac odoberateľov votov a videní ❤️ Mňa máte ako živý dôkaz že to ide. Pred polrokom som mala asi dvadstať odoberateľov a teraz to je pomali tristo... Takže naizaj sa nevzdávajte. Vždy sa nájde niekto kto bude vaše príbehy čítať. Nejaká spraznená wattpad dušička. Aj ja som takú našla ❤️ Myslím že tá dotyčná vie koho myslím ;) A potom pre všetkých ktorí čítajú moje príbehy by som chcela len toľko že vám veľmi pekne ďakujem ❤️ Vždy ste pri mne a trpezlivo čakáte na ďalšie časti aj keď nie sú pravidelne pridávané. Sľubujem že to bude lepšie len momentálne sa musím pripravovať na prijímačky a ako si nestíham :'D
Tak teda choďte za svojim snom a nedbajte na to čo hovoria ostatní ❤️❤️❤️
Veľmi pekne ďakujem za rozhovor :3
A čo hovoríte na tohto človiečika?