Beren'in burada ne işi var ?Hem beni kaçırtıyo hemde eve gelmiş.Ya ama o benim kardeşimmiş.Annemden kalan son şey...
E:Beren? Dedim soran bir sesle.
B:Ekim... dedi ağlayan bir sesle ve ağlayarak içeri girdi.Çantasını koltuğa fırlattı.Kapıyı kapatıp içeri yanına girdim.Koşarak bana sarıldı.Hala ağlıyordu.Ve ben? Yanağıma gelen ıslaklıkla benimde ağladığımı anladım.Kollarım istemsizce ona sarıldı.Yaa şimdi sarıldığım kişi annemden kalan son şey..Kardeşimmdi.Ve ona sıkıca sarıldım.Onu hiç bırakmıycam.O sırada Semih eve girdi.
S:Çabuk çabuk toparlanın.Buraya gelip hepimizi öldürecekler.Eren nerede? Ona ulaşamadım.
Ne? Nasıl?Off. O sırada Giray bey geldi ve elinde iki çanta vardı.
G:Hadi hepiniz hazırlanın.
Semih odasına çıktı.
B:Benim kıyafetlerim yok.Yani hepsini dün birilerine vermiştim.Ve evdende çıkmıştım.
E:Tamam gel benim eşyalarımı toplayalım.Türkiye'ye dönğyoruz.Orada alırız.
Hemen eşyalarımın olduğu odaya gidip bavulumu açtım.İçine kıyafetlerimi yerleştirdim.Alınacak şeyleri koydum.Üzerime siyah pantolon, beyaz desenli tişört,siyah hırkamı giydim.Berene birkaç kıyafet verdim.Onu odada üzerini değiştirmesi için bırakıp bavulumu aşağı indirdim.Semihte bavuluyla aşağıdaydı.Ama Eren hala yokk!! Telefonumu çıkartıp onu aradım.Ama açmıyor.Of birkaç defa daga aradım ama yok!!O sırada Berende indi.
E:Ozaman herşeyi düzenleyelim sadece Eren kalsın.Madem öyle acele etmeliyiz.
B:Haklısın.
G:Ozaman siz Erenin eşyalarını toplayın Semih'le.Beren gel sende bana yardım et şunları arabaya yerleştirelim.
Beren tamam anlamında başını salladı ve onlar bavullarla dışarı çıkmaya başladılar.Erenin arabasıyla dönmemiz lazım yoksa bizi bulurlar.Yani Erenle benim geldiğiz arabayla.Tabi o valizler nasıl sığacak hiç bilmiyorum.Semih'le Erenin odasına girdik.Şimdi farkettimde onun buradaki odasına ilk defa giriyordum.Oda mavi ve gri tonlarıydı.Gülümsedim.İkimizde maviyi çok seviyorduk.Hatta mavi bilekliklerimiz vardı.Ama o beni bırakıp gidince denize fırlatmıştım.Neyse ağlamayacağım bu defa.Semih bir çantaya Erenin kıyafetlerini dolduruyordu.Bende bir çanta aldım ve çekmecelerindeki önemli gördüğüm ıvır zıvırları koyuyordum.O sırada en dipte bir çerçeve gördüm.Bu ...bu..
Benim bilekliği denize fırlatırken olan fotoğrafımdı.Demek beni izliyordu.Beni nasıl bırakabildi??O sırada aklıma gelen şeyle çerçeveyi açtım ve içinden bi anahtar çık tu.Büyük ihtimalle az önce saçma bulup çıkardığım kutuya ait.Semih eşyaları koymuştu.
S:Ben bitirdim.
E:Tamam bu son çekmece sen aşağı in Erene ulaşmya çalış geliyorum bende.
Başını sallayarak odadan çıktı.Hemen anahtarla kutuyu açtım.Burda bir sürü benim resimlerim vardı.O yokken yaptıklarım.Ve birde..Birdakka ya bu nasıl olabilir?Benim denize fırlattığım bileklik vardı.Şimdi nasıl mı anladım?Benim bilekliğimin iç kısmına çıkmayan siyah kalemle E💜E yazmıştık.Aynısından onun bilekliğinede yapmıştık.Bilekliği cebime attım.Kutudan resimleri alıp kutuyu çekmeceye geri koydum.Fotoğraflarıda çantama attım.Koşar adımlarla aşağı indim.Bahçeye çıktım.Aman Tanrım didim. Bu arabanın hali ne? Üstü ve bagaj tamamen dolmuştu.Yakında kusacak gibi bir hali vardı 😀😀
S:Eren'i arıyorum ama açmıyor.
G:Tamam Semih sakin ol.
E:Ben tekrar arayayım en iyisi.
Oradan biraz uzaklaşıp rehberden Eren yazısının üstüne bastım ve aranmaya başladı.
E:Ne var Ekim? Ne arayıp duruyorsunuz?Beren hanımda oradamı?
E:Ne diyorsun Eren? O seninde kardeşin.Ya bak acil buraya gel eve gelip bizi öldürecekler.Çabuk ol herşey hazır.Türkiye'ye dönüyoruz...Bu defa sınırsız...😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Fiksi RemajaArtık yeni bir başlangıç yapmalı.Ne de olsa geçmiş geride kalmıştır.Acılar unutulmuştur.Ve sen sadece ileriye bakmak zorundasındır. Ama geçmiş seni asla bırakmaz...