Season 1.~ Chapter 26. /Új napra ébredsz/

1.3K 57 3
                                    


.::Lily Smith szemszöge::.


Louis szorosan tartott a karjában, így lehetetlenné tette, hogy összeesessek. Az arcomról patakzottak a könnyek.

- Lily, minden rendbe fog jönni!- suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg. Megfogta a csípőm, majd maga felé fordított. Mélyen egymás szemét kémleltük, bár nem hiszem, hogy az én szemeim szép látványt nyújthattak számára. Közelebb húzott magához, majd gyengéden megcsókolt. Gondolom, azért csinálta, hogy lenyugtasson egy kicsit, ami sikerült is neki.

- Lenyugodtál?- kérdezte, mire csak bólintani tudtam. Louis közelebb húzott magához, és szorosan a karjaiba zárt. Nyugtatóan simogatta a hátam, mire megborzongtam.

- Hazz, minden rendben?- hallottam meg ismét Lou hangját, erre egyből felkaptam a fejem. Megfordultam, és szembe találtam magam Harry smaragd szemeivel. A fejét rázta, majd a kezébe temette az arcát. Louis mellé lépett, megölelte.

- Mi történt?- léptem oda pár perccel később, hangomon pedig aggodalmasság csenget.

- Csekély az esélye, hogy Grace felépült...- suttogta. A szívem pedig összeszorult, a torkom kiszáradt. Nyelni nem tudtam, nemhogy megszólalni.

- Az egyik kisbaba pedig nem élte túl...- csuklott el újból Harry hangja...

.::Harry Styles szemszöge::. Pár hét múlva...

Hosszú, várakozással teli hét telt el, és Grace még mindig kómában van. Fogom a kezét, és ott vagyok velük egész nap, mást nem tehetek. Már egy hete ülök itt, szinte le sem hunytam a szemem, sőt még haza sem mentem. Nekem most ők a legfontosabbak, és én szeretném közölni Grace- el a rosszhírt. Miért kellett így történne? Miért ilyen kegyetlen a sors? Próbálom magam azzal nyugtatni, hogy az egyik pici és természetesen Grace jó van, de nem vagyok benne olyan biztos, mert valami mindig megakadályozza a boldogságunk. A kórteremben nagy a csend, mert csak a levegővételem és a gépek hangos pityegését lehetett hallani. A szemem majdnem lecsukódott, de nem mertem, mert tuti, hogy akkor történik valami, ha elalszok. Lehajtottam a fejem Grace mellé az ágyra, majd lehunytam a szemem.

.::Grace Midelton szemszöge::.

Lassan kinyitom a szemem, majd megpillantom Harry- t, ahogy édesen alszik a takarómon. Órákig el tudtam volna nézni, ahogy alszik, de ekkor egy éles fájdalma éreztem a hasamban, mire felkiáltottam, de azután elsötétül minden...

Story Of My LifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon