Πρωτη φορα μαζι...

88 11 3
                                    

-Αχχ ,ωραια πρωτη μερα στο σχολειο...1η Γυμνασιου...καινουργια παιδια ....καινουργιοι καθηγητες...αλλαγές...

Ειμαι η Εμμα...ειμαι 13 χρονων και μενω σε ενα αρκετα μεγαλο χωριο...αυριο ειναι η πρωτη μου μερα στο σχολειο...ειμαι πολυ χαρουμενη...ελπιζω να δωσω μια καλη πρωτη εντυπωση σε ολους οσους με δουν εκει....

...........τηλεφωνω στην κολλητη μου....

-Ευα....περναω απ'το σπιτι σου...να εισαι εξω σε 5....μην αργησεις και φωναζουν οι αλλες ...(στην παρεα υπαρχουν αλλα τρια κοριτσια η Νινα η Δωρα και η Σοφι..)

-Οκ ...σε περιμενω....

Σε πεντε λεπτα....ακριβως...οπως το φανταστηκα...βρισκομουν κατω απ'το σπιτι της Ευας....

-Αντε ..προχωρα θα αργησουμε...

-Καλα μωρε...τι σε επιασε και κανεις ετσι...σε δυο λεπτα θα ειμαστε εκει...

-Τελιωνεε....

-Εμμα...εισαι λιγο αγχωμενη...ή μου φαινεται...

-Μπαα...σου φαινεται........εννοειται πως ειμαι....ειναι πρωτη μερα στο γυμνασιο....πρεπει να δειξουμε μια ωραια εικονα στους υπολοιπους

-Εχεις δικιο...παμε...


Μολις φτασαμε εξω απ'τη πορτα του σχολειου...ειδαμε πολλα παιδια να καθονται στο προαυλιο...και να χαζευουν ...περιμενοντας να χτυπησει το κουδουνι...

Νινα- Αντε ρε...τι κανατε τοση ωρα....

Σοφι- Μαρεσει που ειπαμε να ερθουμε πιο νωρις...

Δωρα- Εγινε κατι Εμμα???

Εμ- Τι να γινει μωρεε....τιποτα...


Πλησιαζει μια παρεα αγοριων...αυτο φοβομουν....ελπιζω να δειχνω καλη...

Νινα- Αα...ελατε Αλεξ....ηθελα να σας γνωρισω στα κοριτσια....

Εγω...κολλησα...κοκαλωσα και εμεινα να βλεπω αυτο το θεαμα...θα μπορουσα να το κοιταζω για ωρες....
Σταματησα να κοιταω τοσο επιμονα διοτι καταλαβα οτι με κοιτουσε και αυτος...ηταν τοσο ομορφος....

Τα κοριτσια απομακρυνθηκαν...

Νινα- Εμμα ...να σου γνωρισω...τον αδερφο μου Αλεξ...
Εμ-Γεια...χαρηκα...

Αλεξ-Γεια...καλως ηρθατε στο γυμνασιο....φαινεσαι λιγο αγχωμενη...

Εμ- Ειμαι...απο την στιγμη που ηρθες....(δεν επρεπε να το πω αυτο...μου ξεφυγε...)

Ξεχωριστος...♥♥♥Where stories live. Discover now