Draga jurnalule,
Dupa cum stii am ramas cu o datorie la tine. Pot sa zic una morala? sau doar e nevoia mea de a ma destanui in "fata ta" ?In continuare daca vrei sa afli, v-a trebui sa te pregatesti cu tot ce ai nevoie, scoate sentimentele dintr-un sertar si aseaza-le in fata ta, iar la fiecare emotie de a mea destainuita, pune "cartea" cu fata in jos si noteaza ca "check" .
Esti pregatit?
Eu nu sunt.
Dar voi incerca.
Acest "EL" nu este unul dintre baietii obisnuiti, imbracat normal, cu atitudine de om caruia viata ii se limiteaza doar la instinctul de a trai. EL este genul de persoana retrasa, caruia nu ii pasa mai de nimic in jurului lui....asa pare atunci cand il vezi pentru prima data, pare de gheata, pare de neatins ...pare ca te va ingheta cu o privire daca ai respirat in jurul lui. Ochi lui migdalati, puternic...in care culoarea ochilor sunt puternic intunecati, de acel maro-inchis, dar o data ce te uiti la ei, nu vei putea sa te uiti mai mult de o secunda, pentru ca ai impresia ca deja iti cunoaste toate secretele, ca deja stie la ce gandesti, iti intra in suflet...si incremenesti. Pur si simplu.
Nasul este unul destul de accentuat, ai putea rade, dar mama mereu zicea ca "are nasul borcanat".
Fata lui...fata lui....pot sa zic pe scurt? este ovala. Sec, stiu, dar ma trec fiorii, cand imi aduc aminte ca mainile mele au atins aceea fata. Ii cunosc orice trasatura, orice linie, orice contur a fetei doar cu atingerea mainii, imi pot desena mintal prin simtul tactil...
....Am inceput sa tremur...Imi pare rau, dar la final o sa iti pun o poza cu el. Promit. Imi e foarte greu sa imi descriu gaura din inima, sper sa ma intelegi.
Are o inaltime de 180 cm- destul de inalt incat sa ii stau cu capul pe piept si sa ii simt fiecare bataie, fiecare inspiratie . Este nascut pe data de 31 martie 1990, este Berbec , este prima zodie de foc din An, veridabil, atat de incapatanat incat ai senzatia ca te lupti cu mori de vant, are o energie spirituala molipsitoare, curajos pana in panzele albe, ar trece si prin foc la propiu pentru ceea ce conteaza....insa cea mai mare dorinta a unui Berbec..a lui... este -Afectiunea-
Imi pare rau, dar in continuare lacrimile-mi curg.... fara incetare, ti-am zis ca mi-e greu sa iti zic, dar pot sa zic cu toate literele mari si cu tot sufletul meu
"EL A FOST PRIMA MEA DRAGOSTE ADEVARATA"
Cel care m-a invatat sa iubesc.
Atat.
Nici nu as putea sa stiu cum sa ti-l descriu mai amplu, mai in detaliu...imi zboara in minte, fiecare fir de par al lui, degetele lui care erau lungi de aveai impresia ca a fost toata viata la pian, dar el este un rapp-er incurabil, abdomenul sau solid si pe care puteai sa il saruti fara incetare....imbratisarea sa puternica, incat aveai impresia ca la fiecare imbratisare, te contopeai mai mult cu el.
Inca o data, scuza-ma... lacrimile mi-au ajuns pe piept si palpitatiile nu-mi dau pace, incat cred ca o sa fac infact.
Cred ca am uitat un lucru esential.
Cum il cheama pe EL?
-Bang Yong Guk-
Da, acel Bang Yong Guk.
Vrei sa stii cum ne-am cunoscut?
Nu acum. Sufletul meu vrea sa isi dea demisia. Insa voi face un lucru, zic eu, inteligent... si ma voi duce sa ma culc.
Promit ca iti voi spune maine, cand voi incepe si cu data precisa, dar pana maine... am de luptat cu demonii mei.
Batalia abia a inceput.
Dar cred ca mi-e doar foame.
Glumeam. Sistemul meu de aparare mai trebuie sa mai scoata din cand in cand si "o perla" ca sa nu se autodistruga.
Ne mai intalnim, la o alinare de suflet....maine.
P.S: Trebuie sa imi tin prima promisiune facuta fata de tine, aici este prima poza facuta de mine. Sper sa nu il critici prea mult, stiu ca esti defapt obisnuit altfel cu el, dar pentru mine aici...era perfect.
CITEȘTI
JURNAL DE BORD (BAP - BTS)
Fanfiction"Trebuie sa retii ca tot ce se intampla inauntru tau este mult mai important decat ceea ce se intampla in exterior" By John C. Maxwell