Si poate nu totul merge cum ne dorim. Poate nu avem mereu reusite surprinzatoare, sau pur si simplu nu suntem genul care sa mute muntii din loc. Dar exista si astfel de oameni. Oamenii care vor sa isi indeplineasca visele cu orice pret. Oameni care stiu ca orice problema are cel putin o solutie. Ea este printre acei oameni. Care va calca mii de vise ale altor oameni ca sa le indeplineasca pe ale sale. Va rade in fata obstacolelor vieti. Le va zambi si le va dobora cu gratie. Va fi felina suprema intr-o jungla a intrecerilor. Asa era pe vremuri si 1D. Dar acum, ei vor simti noua suprematie.
Nu-i pasa daca alti vor suferi, nu-i pasa daca ceilanti nu o vor place. Scopul ii este clar, viitorul aproape, iar obstacolul ii intuneca vederea in fata. Sa inceapa jocul, sa se proclame jucatorii iar la sfarsit sa se anute castigatorul.
- Deci asta-i camera ta printesa, sper ca e pe gustul tau de cersetoare. a spus Zayn in timp ce ii prezenta fetei fosta camera a lui Harold din casa. Nu-i convenise deloc asta, dar Simon a insistat ca fata sa ia camera fostului lui coleg de trupa.
-Malik imi zici si mie in ce pozitie a facut maicata un copil asa de retardat ca tine? Nu de alta dar sa ma asigur ca nu fac aceasi greseala! Punct ochit, punct lovit! Sangele lui Zayn incepea sa clocoteasca usor in vene, culoarea fetei sale se schimba usor iar muschii i se incordasera doar la un simplu gand. Fata aia ia dat lumea peste cap aiar acum incepe sa o invarta. Adolescenta deschise usa camerei si se indrepta catre pat cand fu prinsa si aruncata in acesta de catre Zayn. Baiatul si-a pus mainile de o parte si de alta a fetei sustinandu-si greutatea.
- Uita-te atenta la mine, nu voi permite unei mucoase sa distruga amintirea lui Harold!
- Da? Si cu Harold te distrai asa? i-a soptit Kyra in ureche terminand apoi muscandu-i lobul acesteia in care se afla cercelul. Unele jocuri sunt pericoloase Zayni. Nu ar trebuie sa le joci! Zayn era naucit de ceea ce facea fata! Nu, nu se astepta deloc la asta, in nici un caz, dar ironic ii dadea un ciudat sentiment de deja-vu. Inca buimac nu a putut rezista fetei care l-a rostogolit astfel stand ea deasupra lui. Atentie Zayni, nu vreau sa te arzi cu focul din cauza jocului. Nu, nu, nu...si cu aceasta demonstrare de grija, fata s-a ridicat si a plecat din camera. In spatele ei, stand pe pat, un baiat se gandea care din ei va supravietui jocului acesta si nu stia din ce sentiment numai era sigur ca el va fi castigatorul.
Fata si-a dus si si-a luat o sticla cu apa din frigider, dar cand sa duca sticla la gura o mana puternica a prins-o de inchietur. Uimita aceasta a intors capul doar ca sa-l vada pe Louis privind-o ciudat. Baiatul era imbracat in blugi rosi si un tricou cu dungi, avea parul ciufulit si niste ochii ce trebuiau neaparat interzisi. Dar totusi privirea sa nu era prea draguta, ci una speriata.
-Tu nu esti Harry....nu?
- Nu!
Iar el. Harold Styles ii cam incurca planurile al naibi de mult! Nu e aici sa fie Harold. Ci sa fie ea insusi. Sa fie Kira Montain! Sa cante si sa uimeasca. Lumea sa o aplaude, sa vada fanii in extaz. Sa existe directioneri care sa o iubeasca pe ea! Nu! Nu pe Harold, nu pe trupa, ci pe ea. Trebuia sa o iubeasca cineva pe ea... Isi dorea asta din tot sufletul. A trantit puternic usa frigiderului, trecand pe langa Louis enervata. Nu, nu vroia sa fie amicul sau Harry. Putea fi amica sa Kira daca asta isi dorea. Si chiar iubita lui. Stia ca va trebuie sa fie cu cineva pentru a face trupa populara. Si era dispusa sa faca multe sacrifici pentru ca trupa sa devina mai faimoasa, pentru ca ea sa devina faimoasa. In aceasi zi peste 30 de minute Kira se indrepta catre sala de sport exclusiva pentru vedete. Avea de gan sa scape de fustrarea adunata peste zi muncindu-si corpul pana la epuizare.
YOU ARE READING
The Accident ( Fan Fict)
FanfictionLacrimi, durere, suferinta. Un suflet luat de tanar dintre oameni. O inima care astazi numai bate. Un simplu accident ce schimba viitorul multor oameni. Harry Styles sufera un accident de masina iar viata sa este pusa in pericol. Din nefericire aces...