Ik ben Sara Cullen. Mijn oma is Bella Cullen, de vrouw die als kind een mens was, maar vlak na de geboorte van mijn moeder, een vampier werd. Mijn opa heet Edward Cullen. Hij is getrouwd met mijn oma. Eerst heette mijn oma Bella Swan, dat vond ik een veel mooiere achternaam. Edward is heel mooi. Hij is wel mijn opa, alleen hij ziet er uit als een jongen van net 18. Maar hij is al honderden jaren oud. Mijn moeder is gestopt met groeien tot ze 18 was, ze is nu 38. Ze is getrouwd met Jacob Black, mijn vader. Ze zijn super lief samen. Mijn vader is een wolf, mijn moeder een half vampier, en mij opa en oma zijn allebei vampiers, net als de broers en zussen van mijn opa. Mijn moeder heeft geen broers of zussen, want mijn oma kon geen kinderen meer krijgen toen ze eenmaal een vampier was. Ik ben een raar geval, ik ben deels een vampier, en deels een wolf. Ik ben nu 15 jaar oud. We weten nog niet wat er met me gebeurd, of ik wel ooit doodga of niet. We moeten maar afwachten. Misschien wordt ik wel zo'n mooie weerwolf als Leah, een van de vrienden van mijn vader. Of ik wordt een vampier, zoals mijn opa en oma. Op dit moment zit ik er niet zoveel mee, ik probeer te genieten van het leven. Ik groei wel snel. Ik eet gewoon mensenvoedsel, maar bloed vind ik ook niet erg. Ik ga gewoon naar school toe. Maar wel in het reservaat. Het is zo raar. De ene kant van mijn familie zijn allemaal weerwolven, en de andere kant van mijn familie zijn vampiers. Niemand had verwacht dat het zo zou lopen. Sinds de geboorte van mijn moeder, zijn de Quillettes en de Cullens in vrede met elkaar gaan leven. De haat die er vroeger was, is nu helemaal verdwenen. De Cullens leven op dit moment aan de andere kant van de wereld, omdat ze niet telang op dezelfde plek kunnen leven. Mijn moeder, mijn vader en ik moeten binnenkort ook weg. Het begint de mensen op te vallen dat mijn ouders niet ouder worden. Mijn vader groeit niet meer, en mijn moeder groeit al niet meer sinds haar 18e. Ze waren al een keer vertrokken, maar ze waren terug gekomen vlak voor mijn geboorte. Ik loop naar huis toe.
JE LEEST
De grote verandering.
VampireVoor alle Twilight fans. Ik heb een soort vervolg geschreven op breaking dawn, maar dan de generatie van Reneésmee overgeslagen.