Uyandıgimda her tarafim agrıyordu , ııyy bu koku ne yaa zehirlencem şimdi . Gozlerimi biraz aralamamla suan Oguzun ayagına sarildigimı farkedip hemen Oguzcugumun igrenc kokan ayagını ittirdimm. Allah kahretmesin yaa ruyamda Borayı gorürken Bora diye bu pis kokulu ayagamı sarildim ben iyiki rüyamda opmemisim Borayı , yoksa olacaklari düsünmek bile istemiyorum ıyk midem bulandi ya . Yattigim yerden dogruldum sirtim felc şuan . Arkamı dönüp yataga baktim Devayı kontrol etmek icin Devaysa coktan uyanmıs pis pis sirıtıyordu bana . Onu iyi gorünce derin bi nefes aldim . Dün geceden sonra gercekten perisan oldu kiz neyseki bu sabah iyi gorunüyor. Yüzüma anlamsiz anlansiz bakip yataktan kalktı . Mini bara dogru yürürken eski soguk sesiyle ( ilk tanıştigiız zamanlardaki gibi ki bana alısip sıcak olmasi 2-3 yıl almistı . )
"Umaycım Oguzun ayak baş parnagını emiklerken resmini cektim , silmem icinde uzun bi sure gotümde dolanman gerekiyo bilesin . " inanmiyorum yaa şu durumdayken bile ibne abi kız .
' bi kere ben Oguzun ayak parmagıni emiklemedim canım sadece birazcik sarildım oda azıcık yani ' derken Oguz yavaş yavas dogrulup , bu arada dogrulurken tutulan kaslarinın hücresine kadar sövmeyide ihmal etmedi . Ne guzel ya güne küfurle başlayan harika arkadaslarim var benim . Oguz hayvan gibi esneyip uykulu sesiyke
' azıcik mı sarildın Umay ? Ayagımı sikcen sandım lan . Gece 50 kere azını yüzünü tekmeledim ama iflah olmadin ' ayy o öyle diyince cenem felan acimaya başladi yaa .
' he göt s*kcektim ayagini . Hem sen uyumuyomuydun casus ne dinliyon bizi . Çenem acıyo zaten senin küreklerin yüzunden it . ' Deva hala Oguza gulüyodu . yanına gidip kafasına bitane şaplatınca agzını tutup gülmeye devam etti .
Oguza dondügümde yuzunde acaip pis bi sırıtma vardı boyle pezevenk gülüsü gibi , hic de yakismamıs yüzüne . Bogazinı temizleyip
' ıhım ıhım Sevgilim sen bana ayagın büyükmu demek istedin . Bilirsin halk arasında ayagı büyük olanın ' derkenn Devayla ayni anda kafasına gecirdık .ııyy yaa ne dicekti piiis .
Az onceki pic sirıtışı tamamen kaybolup yerini cocuk masumlugundaki yüz burusturmasi aldi . Eliyle kafasını ovup
' ne vuruyonuz be fesatlar ayagı büyuk olanın ayakkabisida büyük olur dicektim burda biz hadi ordan göt der gibi bakinca tamam lan tamam demedik bisey '
Deva bi anda katilaşıp ' hadi hanimlar beyler yeter bu kadar lak lak aşagi inip kahvalti yapalım sonrada mantıkli bi plan yapıp kurtulalım şu isten . Babamın katili Yucel Karahan yada onun köpeklerinden biri . ' asagı indigimizde evde kimse yoktu . Bu gün pazar oldugu icin hizmetcide izinliydi . Deva ve ben mutfaga gecip kahvalti hazirlıcaktik . Balimda sofrayı hazirlayacakti . Biz gercekten bu kahvalti ışinde bir numarayız . Bi kaç kez calistıgimiz kafede cay bahcesinde kahvaltidan sorumlu oldugumuz icin baya iyiydik .
Kahvaltımızi bitirdigimizde saat 10 a geliyordu . Telefonum calmasiyla konusmamiz bolundu . Dedecigin parasiyla yeni aldigim iphon6 yı cikarip arayani gormemle yuzumu burusturdum Yücel Karahan . Kimin aradigini anlamis olacaklar ki hoporlere ver dediler . Teli acip masaya koydum
-alo gunaydin Umaycim. NasilsınSesinden yapmaciklık akıyordu adeta yaa
-gunaydin dedecigim . Iyiyim sen nasilsın
Benim sesiminde onunkinden farksiz oldugu soylenemezdi dogrusu . Hatta oskarlıktı
-bende iyiyim canim . Kac gundur dogru duzgun goremiyorum seni özledim . Eve gelsen artık . Hem hastalıgım hakkinda onemli bisey soyleyecegim sana
Eveeet zurnanin zırt dedigi yere geldik . Canimdan olcam lan resmen moruk oldurcek beni .
-tabi dedcigim öglen sirkete gelirim . Beraber yemek yeriz sizde anlatirsıniz . Umarim ciddi bisey degildir. Yillar sonra bulmusken kaybetmek istemem
Siktirr yalanda çıgır actım . Yapmacıklıkta bir numarayim . Harikayim ben yaa .
-tamam canım 12.30 da Korkmazlarla toplantı var katilmak istersen gel .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikamla Kirlenen Aşk
Teen FictionEğer intikam istiyorsan ; aşkin ne demek olduğunu unutacaksın Unutmazsan elbet bir gün Aşkın intikamına ihanet edecek