Chapter 1

81 7 1
                                    

2006m. Gruodžio 25diena.

Kalėdos!!!
Šiandien atsikėliau 6val. ryto, ar galit patikėti???

Iškarto nubėgau prie eglutės, Kalėdų Seneliu nebetikiu ir tėvai tai žino, bet vis tiek linksma keltis ir bėgti dovanų žiūrėt po eglute.

Tėvai atsikėlė nuo mano sukelto triukšmo ir taip pat atėjo, mes visi pradėjome atpakuoti savo dovanas pirmą dovaną atpakavau aš, o tėvai mane filmavo atvyniojau o ten buvo penkios vonios bombos iš lush.
-Ačiū mamyt, ačiū tėtuk!- aš sušukau.

Kitą dovaną vėl atvyniojau aš, kadangi aš gavau daugiau dovanų. Atpakavusi radau pilną dėžę saldainių, niam.

Toliau atpakavo dovanas mama, aš jai buvau nupirkusi auskarus, o tėtis jos išsvajotą, gintarinį žiedą.

Tada dovanas išpakavo tėtis, nuo manęs jis gavo addidas gertuvę, o nuo mamos, kažkokią dalį kompiuteriui nežinau, kas ten yra...

Kai dovanos buvo išpakuotos aš jau norėjau eiti į savo kambarį, bet tėvai mane sustabdė.
-Yra dar viena dovana,-pasakė jie ir atsinėše labai gražiai supakuotą dėžę. Jie padavė tą dėžę man ir aš pradėjau ją išpakuoti, o ten buvo mikrofonas, tas kurio aš žiauriaiiii laukiau. Būdama išprotėjusia dvylikmetę aš pradėjau šokinėti aplink kambarį ir cypti.
-Ačiū jums žiauriai..

--------------
Dabar 13h. greitai turėtų atvažiuoti mano geriausias draugas Troye jis irgi žiauriai mėgsta dainuoti ir tikiuosi padės man įjungti savo mikrofoną, nes jis turi savajį.

Mes su Troye esame geriausi draugai nuo penkierių metų.
Mes ėjome į tą patį darželį ir dabar einame į tą pačią mokyklą.Mūsų tėvai irgi labai geri draugai, kai Troye šeima ateina į svečius tėvai dažniausiai žiūri filmus, o mes dainuojame karaoke.

Oh jie atvažiavo, gerai lekiu pasitikt.

---------
Diena buvo žiauriai tobula, aš su Troye apsikeitėme dovanomis, aš jam padovanojau kompiuterinį žaidimą, o jis man užrašinę ir labai mielą tušinuką. Beje mums pavyko įjungti mikrofoną.

Oh kaip nustebau, kad tiek daug prirašiau dienoraštyje, aš niekada tiek nesurašau ir tuo labiau ne kiekvieną dieną, nes aš esu masiška tinginė, o dabar lekiu miegot.

*suggletdreams*

My only wish...Where stories live. Discover now