Capitolul 1

220 20 20
                                    

Sofia pov...

- Hei , ma nunesc Sofia Smith , am 17 ani si sunt fica unor parinti minunati.

-Tatal meu Mike Smith este un psiholog renumit in intreaga tara, iar mama mea este un dentist foarte bun.

- Eu sunt o fata normala : am parul blond spalacit, ochii albastri iar pielea deschisa la culoare aproape palida.Locuiesc in New York ,sunt in clasa a Xl- a si invat la  Liceul New York, am o viata normala si i-mi iubesc foarte mult parinti pentru ca ei sunt singura mea familie si suntem o familie fericita.

-Ah , si sa nu uit sa va spun ca maine incep scoala.

*****
- Sofia scumpo ,trezestete. striga mama la mine de jos dar eu nu o bag in seama si doar mormai ceva indescifrabil chiar si pentru mine , si o las sa strige la mine de zor, dar nu dupa mult timp aud usa de la camera mea deschizandu-se , si dupa o aud pe mama spunandu-mi.

- Sofia Smith trezestete in momentul asta , acum. Doar nu vrei sa intarzi in prima ta zi de clasa a XI-a , asa ca hai sus. spune- striga mama nervoasa la mine dar si cu entuziasm in voce, dar eu tot nu o bag in seama.

-Sofia , am spus acum.tipa mama si in acelasi timp trage de mine.

- Aghh, bine gata m-am tezit,multumita? ii spun eu mamei mele scumpe dar si enervante si foarte matinale ( dar care o iubesc foarte mult la fel ca pe tata ) in timp ce m-am ridicat in fund si cand m-am uitat la ceasul de pe noptiera , ochii aproape mi-au sarit din orbite , si mi-am scufundat repede capul inapoi in perna.

- Mama serios, tu macar vezi cat este ceasul ?Este 6:45 si tu i-mi spui ca voi intarzia, doamne esti atat de ... ... de matinala . am spus eu, somnoroasa , dar cred ca nu a inteles ce i-am spus din cauza perni care imi estompa cuvintele , si inceput sa traga din nou de mine si in acelasi timp zicand mult mai serioasa.

- Daca in momentul acesta nu te trezesti , i-ti jur ca de acum incolo nu i-ti mai da voie sa iesi afara cu prieteni.

- Nu nu , gata sa traiti Domn'Capitan m-am trezit.am spus eu repede , in timp ce am sarit ca arsa din pat ,dar si abtinanadu-ma sa nu izbucnesc in ras , la fel facand si mama vazand felul in care am reactionat, dupa mi-a spus zambind in coltul guri.

- Asta-i fata mea, asa ca hai fugi repede si fati un dusi, si n-e vedem jos in jumatate de ora ne-am inteles ? eu a-m aprobat rapid din cap , dupa care m-am indreptat spre ea imbratisand-o si spunand-ui un "te iubesc" dupa am fugit repede in baie.

*****

- Dupa ce am iesit din dus, mi-am infasurat un prosop alb si pufos in jurul trupului meu mic la fel facand si cu capul, dupa a-m intrat inapoi in camera , m-am indreptat spre dulap pentru a ma imbraca de scoala, si am optat pentru o pereche de blugi mulati cu talie joasa de culoare albastru inchis, un tricou alb pe care l-am bagat in pantaloni si o pereche de tenesi negri All Star, iar pentru machiaj nu m-am stresat prea tare si am optat doar la putin gloss ( cred ca asa se scrie) , rimel si putin fond de ten. Mi-am luat geanta in care mi-am bagat doua caiete si un pix , avand in vedere ca este prima zi , nu vom scrie foarte mult sau poate chiar deloc (ma rog ) telefonul , bani de pachet, castile si a-m coborat jos in bucatarie unde i-am gasit pe minunati mei parinti .

- 'Neata, mami , tati.am spus eu zambindu-le calduros si in acelasi timp m-am uitat pe peretele din stanga la ceas care indica ora 7:15 si mi-am luat un mar din fructiera .

- 'Neata scumpo, ce faci? au spus ei la unison zambind la fel ca si mine.

- Bine, foarte bine .am spus eu entuziasmata.

- Esti gata de prima ta zi de clasa a XI-a scumpo. ma intreaba tata zambind si pot sa spun ca vad mandria pe chipul sau fata de mine.

- Desigur ca da tati. am raspuns eu zambind pana la urechi si in acelasi timp aproband din cap.

- Asta-i fata mea, bravo de asta sunt mandru de tine, mereu pregatita de orice.a spus el zambind si imbratisandu-ma strans , dupa m-a sarutat pe frunte, iar mi-e aproape mi-au dat lacrimile gandindu-ma ca intr-o zi nu-i voi mai avea pe nici unul langa mine, si am inceput sa suspin fara sa i-mi dau seama iar tata a observat asta si s-a departat de mine , dupa m-a intrebat el zambind dar ingrijorarea se vedea in ochii lui.

- De ce , plange micuta mea printesa?

- De fericire , si emotii. am mintit eu pentru ca nu vreau sa ii ingrijorez si pe ei cu gandurile mele.

- Off, mica mea printesa. a spus el in timp ce i-mi stergea lacrimile de pe obraji zambind si cu lacrimi in ochi m-a strans in brate si am simtit cum s-a alaturat si mama.

- Va iubesc atat de mult. am spus eu cu lacrimi in ochii dar am clipit repede ca sa l-e inlatur.

- Si noi te iubim scumpo. au spus amandoi. Si te vom iubi mereu. a continuat mama dupa ce ne-am indepartat din imbratisare.

- Si vom ramane o familie fericita mereu. am spus toti trei in acelasi timp.

- Hai , fugi sa nu intarzi.a spus mama , desigur intotdeauna stresata sa nu intarzi , asa a fost de cand o stiu , si mereu punctuala, dar pentru asta sunt mandra de ea pentru ca a ajuns ce si-a dorit adica cel mai bun dentist.

- Bine, va pup si va iubesc foarte mult ,paaa!am spus inainte sa ies pe usa.

- Si noi te iubim scumpo, si sa ai grija de tine ,paa! a spus mama si dupa am inchis usa.

Dupa ce am iesit din casa m-am indreptat spre aleea din fata casei spre masina mea care este un Logan A5 negru mat pe care l-am primit cadou la aniversarea mea de 16 ani ,de la parinti mei . M-am urcat in masina, si a-m pornit la drum.

Hei pufosenilor la media o gasiti pe Sofia.

Dragi mei pufosi sper sa va placa aceasta carte, si acest capitol, tin sa va anunt ca aceasta carte este facuta original de mine si de o minunata fata raluca71, si nu uitati sa votati si comentati, conteaza foarte mult va pwp si va iubesc pufarinele mele .:-*:-*:-*

Scuzati eventualele greseli.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 24, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Baiatul din ultima banca (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum