2. Kapitola

502 35 1
                                    

Odcházím ze škole už o něco dřív. Musela jsem k doktorce a hlavně dnes přijíždí Gemma. Máme mít vážný rozhovor.

" Ahoj" zdravím ji hned co vejdu do naší kavárny.

" Ahoj ráda tě vidím " odpovím a usmeji se.

" Ozval se ti?" zeptá se hned a já prikivnu než odpovím.

" Mluvili jsme spolu dnes ráno." odpovím hned a ona se zarazí.

" Takže už to víš? Je mi to líto Rose" povídá a já se zarazim.

" O čem mluvis Gemm?"zajímala jsem se a vážně jsem se ve všem ztrácela.

" To že jste se rozešli " odpoví a já se na ní dívám s nechapavosti.

" Ale my se nerozesli" odpovídám a vážně už se v tom ztrácím.

" Já myslela že ano. Aspoň Harry to naznačoval " říká a já jsem teď úplně v háji.

" Gemm mluvila jsem ráno s Harrym a slíbil mi že brzy přijede " řekla jsem a hlavně jsem se snažila přesvědčit mě samotnou.

" Aha aspoň jsem to špatně pochopila. Jo dneska má přijet " odpověděla a já se divila že Harry přijede tak brzy.

Ale otázka je jestli Harry jede kvůli mě nebo je v tom něco jiného.

" Super. Gemm nezlob se ale musím valit. Platí večer ten klub?" Zajímala jsem se.

" Určitě. " odpoví a já odcházím s kavárny.

Byla jsem na jednou zmatená z toho všeho. Jak si mohla myslet že jsme se rozešli.

" Rose?" Uslyším jeho hlas když konečně zvedne telefon.

" Můžeš mi vysvětlit Harry jak je možné že si Gemma myslí že jsme se rozešli? " ptala jsem se hned. Potřebovala jsem to vědět.

Chci znát pravdu.

" Tak to není Rose. Jen jsem ji řekl že potřebuji od všeho pauzu. Je toho na mě moc a ještě do toho vztah" vysvětluje a proč si myslím že přeci jen ten vztah brzy skončí?

" Takže se chceš rozejít? " ptám se dál a chci vědět konečně pravdu a udělat si jasnost v tom našem vztahu.

" Omlouvám se ale nemohl bych se ti podívat do očí " odpoví Harry

" Proč? Harry co se stalo?" vzlykam už do telefonu. Nečekala jsem že to tak brzy skončí.

Věděla jsem že hodně riskují ale kdo by řekl že tak brzy se spálim.

" Potkal jsem jednu holku Rose. Je to Katy a párkrát jsme si vyšli. Ne Rose nepodvedl jsem tě " říká a já na jednou jako bych nebyla.

Na jednou jsem měla pocit že do mě boda tisíce nožů a já ne a ne umřít.

" Zamiloval jses?" zašeptám jelikož sama nemám slova.

" To je to Rose jsem zmatený a chci prostě čas abych si uvědomil co vlastně chci a koho miluji" vykládá a já už ho nemůžu dál poslouchat . Určitě ne teď!

" To my stačí. Hodně štěstí v tvojim novém vztahu. Sbohem Harry" hned na to jsem vypla telefon aby se mi nemohl dovolat.

Tohle bylo na mě moc . Tak proto neměl celý čas se mi ozvat. Byla v tom jiná holka a já teď mám zlomené srdce zatím co on je nejspíš zamilovaný.

Holiday 2 / Harry Styles/Kde žijí příběhy. Začni objevovat