REMUS
Weken vliegen voorbij en de zomer eindigt. Tops en ik blijven kort bij elkaar en buiten ons werk bijna niet naar buiten. Alleen op zondag is er een uitzondering. Dan gaan we naar het Nest. Voor de rest gaan we bijna niet weg, dan blijven wij gewoon thuis.
Het is zaterdag en zit voor de zoveelste keer in de woonkamer met mijn schetsboek. Ik hou van stiekem heel erg van tekenen. Niemand weet van mijn talent, behalve Tops dan. Ik schets nu Tops. Ik teken haar vaak. Iets te vaak, zegt ze soms maar daar trek ik mij niks van aan. "Weer aan het tekenen, lieverd." Tops komt de woonkamer binnen en gaat naast mij zitten. "Tops..." zeg ik en zucht. Ze pakt mijn schetsboek uit mijn handen en bladert er voor de zoveelste keer in. "Gaat dit je nooit vervelen?" Vraagt ze en ik haal mijn schouders op. "Een beetje." we kijken elkaar kort even aan en ik plant een kus op haar wang. "Zullen we vanavond eens iets leuks gaan doen?" Vraag ik opeens en ze kijkt vragend naar mij. "Wat bedoel je met leuk?" ze knipoogt waardoor we beide moeten lachen. "Nou, gewoon. Uit eten, avond wandelingetje maken. Gezellig iets leuks doen." zij kijkt even weg maar knikt toch. "Ja, leuk." Ik zwaai mijn armen om haar heen en knuffel haar. "Goed, dan gaan we vanavond iets leuks doen. Maare... Één dingetje... Mag ik mijn schetsboek terug?" Ze geeft mij het boek terug en staat dan op. "Ik ga kijken of ik mam nog kan helpen met iets." Zegt ze en beent weg. Wij vervelen ons te pletter en dat merk je. Tops gaat zelfs haar moeder helpen. Ik lach kortjes in mijn eigen en teken dan verder. Tops en ik gaan vanavond iets leuks doen. Iets leuks...
__________
Heeuii,
Nou, precies 300 woorden Ronks..Weinig maar ik ben ziek en heb weinig inspiratie.. Dus je moet t hier maar mee doen @JuliaRodrigues2002 😁
Grtjs PotterHeadK4Ever
JE LEEST
I won't give up on us.. Ronks lovestory
FanfictionDit verhaal gaan over Nymphandora Tops en Remus Lupos. Als ze elkaar ontmoeten worden ze onmiddellijk verliefd op elkaar maar Remus wilt het niet toegeven omdat hij.. nou ja.. een Weerwolf is.. !!De personages heeft j k Rowling bedacht.. niet ik!!