De azzal elájult....
Még időben eltudtam kapni szerencsére így a karjaimba esett.
Falfehér gyönyörű szép bőre. Teste jég hideg de lehetett érezni rajta hogy veri a víz.Remegtem a félelemtől. Ez mind az én hibám, időt kellett volna neki adnom.
Hiszen nem emlékszik rám... Se Larára illetve Liamre. Az egész Londoni életére nem emlékszik. Soha nem kellett volna magára hagynom.
Miközben ordítottam az orvosoknak illetve magamat okoltam mindenért megérkezett Vic orvosa.
-Uramisten Harry mi történt?-kérdezte az orvos miközben segített feltenni az ágyra.
-Zaklatott lett hogy itt vagyok. Meg akartam vele beszélni a dolgokat. Nehéz lett volna itt hagyni de ő azt akarta hogy elmenjek azzal ki kelt az ágyból hogy ki tessékeljen az ajtón amikor elájult..
Sírva fakadtam hiszen ez mind az én hibám volt. Tulságosan felzaklattam. Nem hagytam neki időt.
-Harry nyugodj meg. Megvizsgálom hogy nem történt e nagyobb baj és hogy biztos az idegesség befolyásolta e abban hogy elájuljon.
Eltolta a hordágyat a röntgen felé. Mikor belépett hozzám Vic édesapja.
-Harry mitörtént?-nézett rám dühösen.
-Vic elájult. Zaklatott lett amiatt hogy itt vagyok. Meg akartam vele értettni mindent. Hogy ki is vagyok valójában és hogy milyen élete van illetve volt itt Londonba. Tudom hogy én tehetek róla hogy elájult de nehéz türelmesnek lenni úgy hogy életem szerelme nem emlékszik rám.
-Harry ez így nem mehet tovább. Elhiszem hogy nehéz neked. De nekünk is ugyanolyan nehéz mint neked és nem megoldás az hogy felzaklatod. Tudod hogy még nem épült fel teljesen és te is el vagy már fáradva. Menj haza pihenni és most egy darabig arra kérlek hogy ne is gyere be Vichez. Ő sem lát szívesen és nem akarom hogy nagyobb baja essen. Ezt az ő érdeke miatt mondom.
-Nem uram! Nem kérheti azt tőlem hogy ne jöjjek be Vichez! Minden nap be fogok jönni. Vigyázni rá! Nem hagyom magára. Igen követtem el hibát. Igérem hogy türelmes leszek hozzá csak ne szakítson el tőle. Igy is elég nagy fájdalom az hogy nem csókolhatom meg puha ajkait, nem érinthetem meg finom testét és ezt mind csak azért mert nem emlékszik rám.
Bele őrülnék ha otthon kellene ülnöm tétlenül.-Harry tudom hogy szereted!!!! De nem engedhetem meg hogy amiatt mert te itt vagy rosszabbuljon az állapota. Kérlek szépen most menj el.
-De...
-Semmi de Harry. Nekem csak Vic állapota a fontos és azzal hogy itt vagy nem segítesz neki. Majd hívunk hogy hogy van. De most egy darabig nem szeretnélek itt látni.
-Mr Evans ezt nem teheti velem.
-De Harry igen is megtehetem. Ha a lányomról van szó megtehetem. Majd hívunk és nyugodj meg.
Azzal kitessékelt az ajtón.
Nem értettem hogy mi baja volt most Vic apjának. Eddig ugy éreztem hogy jól kijöttünk egymással, azt hittem támogatta a kapcsolatunkat Viccel. De akkor ez most mi volt? Miért nem engedi hogy mellette legyek? Nem taszíthat el csak igy tőle.**Vic apja szemszöge**
Nem tudom hogy pontosan mi történhetett itt.. Hogy mit mondhatott Harry Vicnek ami ennyire fel zaklathatta. De nem hagyom hogy ez mégegyszer előforduljon. Ezek után Harry nem jöhet ide többet míg Vic állapota nem javul. Tudom hogy Harry jó ember és hogy nagyon szereti a lányomat,de akkor sem Vichez való fiú. Sosem támogattam ezt a kapcsolatot. Amióta csak együtt vannak Vic teljesen máshogy viselkedett és ezt csak Harry hozhatta ki belőle. Most jol fog jönni hogyha egy kicsit távol lesznek egymástól.
**Harry szemszöge.**
Dühösen hagytam el a kórházat. Nagyon haragudtam Vic apjára hogy nem engedi hogy a lánya mellett legyek.
Felhívtam Liamet hogy azonnal találkozzon velem hiszen nem bírtam egyedül.-Na mizujs haver hogy van Vic?-kérdezte tőlem miközben köszöntünk egymásnak.
-Rosszul. Zaklatott lett mikor beszélni akartam vele ezért elájult. Majd bejött Vic apja és el kezdett nekem papolni minden féle zagyvaságot. És megkért arra hogy most ne menjek be egy darabig Vichez míg jobban nem lesz. Mert hogy nem akarja phogy miattam rosszabbodjon az állapota. Most szerinted ez normális? Nem engedi hogy mellette legyek érted. Azt mondta hogy majd értesíteni fognak hogy mi van vele.
De Liam. Nekem muszály mellette lennem. Nem bírom nélküle.-Haver nyugodj meg. Nem értem hogy miért tilt tőle. De higgadj le. Abban viszont igaza van hogy pihenned kell. Menj el Welnessezni vagy nem tudom csak már jó lenne ki pihenned magad.
-Wellnessezni? Ugye most csak ugratsz. A barátnőm kórházban van. Nem mehetek be hozzá. Nem emlészik rám és ilyenkor menjek el wellnessezni? Na azt nem.
-Jolvan akkor ne. Akkor csak menj haza és pihenj. Ne agyalj sokat. Kapcsolodj ki. Menj el moziba akár. Vagy bánom is én. Csak pihend ki magad arra kérlek. Már csak az hiányozna hogy neked is bajod essen.
-Rendben haver.
Otthon nem csináltam mást csak az ágyon feküdtem és a közös képeinket néztem Viccel. Nagyon hiányzott.
Nem voltam teljes nélküle.
Hetek teltek el..
Hetek óta nem láttam Vicet.
És a szülei sem kerestek már lassan másfél hete.Nagyon aggódtam már Viccért ezért nem volt más választásom. Muszály volt bemennem a kórházba hogy meglátogassam és hogy láthassam. Nem bírtam már tovább nélküle.
Beültem a kocsimba és a kórházhoz vezettem. Meg kerestem a szobáját de nem volt ott. Az ágya meg volt ágyazva. Elment.
Kifelé menet össze futottam Vic orvosával...
ESTÁS LEYENDO
Only Mine(Harry Styles)
RomanceNa sziasztok Ez a történet egy 18éves tinédzser lány életéről fog szolni aki hogyan szeret bele az elképesztően dögös Harry Stylesba és hogy ehez a kapcsolathoz milyen megpróbáltatásokon kell túl esnie. Ez a történet telis tele lesz hazugsagokkal s...