~ Luke szemszöge ~
Végig néztem ahogy Alexék bemennek a házba. Beülök a kocsiba és haza vezetek. Boldog vagyok, hogy össze jöhettem vele. Haza megyek bekapcsolom a tévét és éppen azt néztem. Órák múlva felpattanok kikapcsolom a tévét előveszem a gitáromat és elkezdek egy új számot írni. Csöngettek. Fel állok és kinyitom. Bella áll az ajtó előtt. Mérges volt.
- Szia! Baj van? - kérdeztem.
- Igen! - válaszolta és csak úgy bejött a nappaliba. Becsuktam az ajtót és mentem utána. Bella megállt rám nézet. - Össze jöttél Alex-el!?
- Igen és ezt honnan tudod?
- Szerinted a pletykás barátod elmondta.
- Michael.
- Jól mondod.
- És ezért mért kéne mérgesnek lenned? Amúgy sincs semmi közöttünk.
- De még lehet. Mert tudom ,hogy szeretsz még! - mutatta fel a mutató ujját. Közeledett. Velem szebben volt, az arca közeledett az enyémhez. Megcsókolt engem, én meg voltam olyan hülye, hogy vissza csókoljam őt. Elkezdtünk vetkőzni és a nappaliban nem sok kellet, hogy lefeküdjünk, mert Michael berontott a házamba és a nappaliig meg nem állt. Így meglátott minket. Mike furán nézett ránk.
- Lucas te most kivel jársz? - kérdezte.
- Alex-al.
- Nem úgy tűnik, mert Bellával meg majdnem itt csináltátok.
- Akkor most megcsaltam...
- Igen Luke megcsaltad Alexet ez volt a tervem most elfogom mesélni neki, hogy szakítsatok és márciusba tényleg elmenjen az életedből. - mosolygót gonoszul Bella felvette a felsőjét és kisétált a házból.
- Hülye picsa!! - kiabálom utána.
- Még is leakartál velem feküdni!! - mondta. Beült a menő autójába és elment. Le voltam sokkolva. Rámordultam Michael-re megfogta a pólóját és odanyomtam a falhoz. Egy más arca csak annyi távolságra állt amennyire kellet.
- Te meg végre befoghatnád a pofád!!! - kiabáltam rá.
- Engedj el te rohadék vagy esküszöm betöröm a pofád! - mondta. Innen tudtuk, hogy ezt abba kéne hagyni, mert egyikünknek se lesz jó a vége. Michael-t elengedtem és letettem a földre.
- Szerencséd van Hemmings! - motyogta és kiment a házból.
- Mondjad csak hangosabban Clifford! - kiabáltam vissza, de nem válaszolt. Egyedül voltam. Nem is tudtam, hogy mit csináljak. Csörög a telefonom Calum az. Felveszem.
- Szia Luke.
- Szasz.
- Halottam, hogy újra összejöttél Alex-al.
- És mit szeretnél?
- Azt, hogy kibékülünk... Tudom elég buzisan hangzik, de lassan turné és nem lenne jó ha a rajongók így látnának minket.
- Béküljünk. De ha újra meghúzod a csajomat esküszöm én...
- Széttépsz.
- Értem. Akkor megint jóban vagyunk.
- Igen.
- Akkor ennek nagyon örülök. Csá
- Szasz. - Cal le is tette a telefonját. Visszamentem a szobámba és tovább írtam azt a dalt.
YOU ARE READING
Megcsalva { 5sos fanfiction } BEFEJEZETT
FanfictionAz egész nem történt volna meg ha nem hallgatok az érzéseimre. Nem feküdtem le volna Calum-mal és nem csalom meg a vőlegényemet Luke-t. Ha esetleg végig hallgatna. Talán jobb lenne... vagyis, nekem, de neki nem.