Hoofdstuk 1

67 5 1
                                    


POV Raquel
"Hello baby" zeg ik als ik op Samuel zn rug spring. Ik voel hoe hij glimlacht en zijn armen om me benen doet als ondersteuning. Ik leg mn hoofd op zn schouder en ruik zn parfum. Het is niet echt een speciaal luchtje het is gewoon One million, maar het doet me aan het denken. Samuel maakt de deur open van ons huis en loopt naar binnen. Aangezien ik nog op zijn rug zit kan hij niet echt veel doen en ik gok daarom ook dat hij me op de bank gaat neerzetten. En ja hoor ik had het weer eens goed. Ik lig op de bank. "Hey Leijten" roep ik als ik ga zitten en mn schoenen uit doe. "Ja Gomez". Ik kijk Samuel aan als hij aan komt lopen. "Kan je het zien?" Vraagt Samuel terwijl hij op de bank neerploft. Ik knik en ga op zn schoot zitten. Hij slaat zn armen om mn middel heen en wrijft zachtjes met zn duimen over mn heup heen. Ik kijk hem in zn ogen aan en zie gelijk weer de jongen voor me waar ik 2 jaar geleden verliefd op werd.

POV Samuel
Ze gaat op mn schoot zitten als ik net op de bank zit. Ik sla mn armen om der middel heen en wrijf met mn duim over der heup heen. Ik weet dat ze dat lekker vindt aangezien ze me dat ooit eens vertelt heeft. Ze kijkt me aan en ik zie aan der gezicht dat ze aan iets denkt. Het zal vast niks ernstigs zijn. "Sam?". Ik kijk der aan en maak een 'hmm' geluidje. "Waarom heb je voor mij gekozen?" vraagt ze zacht en onzeker. "Omdat je me opviel tijdens de M&G. Je was anders dan de rest. En dat ben je nu nogsteeds. En misschien vond je jezelf niet de mooiste tussen al die meiden, maar voor mij was je het mooiste meisje die ik heb gezien. En het klinkt misschien heel cliché maar het is wel zo. En geloof me ik zou je nooit in willen ruilen voor niemand anders. Ik wil met jou wakker worden. Ik wil met jou oud worden." zeg ik terwijl ik zachtjes der hoofd omhoog doe. Ze knikt en glimlacht zwak. "Ik meen het" zeg ik zacht en druk een kus op der lippen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 16, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Our goals ft Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu