3.BÖLÜM

658 46 18
                                    

Heyooooo
Yeni bölüm geldi bugün ayrı bir mutluyum çünkü okul bilgi yarışmasına seçildim ne kadar zekiyim ya dkkdkd neyse sustum

sugasia teşekkürler
-------------------------
Boş bir sıra bulup oturduktan sonra,etrafımdaki insanlara baygın bakışlar attım.Hepsi bana bakıyordu. Kahretsin,çok yakışıklıyım.

Aslında sınıfımı böyle beklemiyordum.Her yerde makyaj yapan kızlar,kağıt savaşı(?) yapanlar vs. vs. Benim beklediğim bu değildi,nedense herkesin sırasında oturup ders çalışmasını bekliyordum.Sanırım zengin yada çok akıllı oldukları için rahatlardı.Ama maalesef onlar gibi olamazdım.Zaten durumum iyi değildi.Pekala derslerim iyiydi fakat buradaki kişiler gibi değil.Eğer burada kalmak istiyorsam-özellikle müzik dersleri için-sıkı çalışmalıydım.

Sınıfa giren öğretmenle,herkesin yüzünde bir gülücük oluşmasından,öğretmenin sevilen biri olduğunu anladım.Pekala,herkes sevdiyse ben sevmeyecektim.

Öyle bir kişiliğim vardı.Genelin sevdiği şeyleri sevemezdim bir türlü.Çünkü herkesin sevdiği şey basit bir şeydi bana göre.Özel bir şey olsaydı eğer,herkes değil hak edenler severdi sadece.

Çikolata mı ? Almayayım.

Ice Tea ? Oh,o iğrenç şey boğazımdan bile geçmiyor.

Evet,düşünce yapımın farklı olduğunun farkındaydım.Bir çok kez,bir çok bilim adamının teorisine bile laf etmiştim.Değişik düşünce yapısı zeki olduğumun mu,yoksa geri zekalı olduğumun göstergesi mi bilmiyorum.

"Geçen ders verdiğim ödevi yaptınız mı,çocuklar ?"

"Evet,hocam."dedi Kim Taehyung ve izin alarak ayağa kalktı."Aşkı araştırdım,fakat her internet sitesinde farklı şeyler yazdığı için kesin bir sonuç elde edemedim."

Aşk ile ilgili konuşurlarken,ağzımdan "Peh" diye bir ses çıktı.Ne yani,derste bu gereksiz şeyi mi işliyorlardı ? Ne boğucu.

"Sen yeni öğrenci olmalısın..."dedi öğretmen ve sınıf listesinin en altına baktı."...Park Jimin.Çıkardığın sesin anlam ve önemini öğrenebilir miyim ?"

Sanırım öğrenciler,bu hocayı bu yüzden seviyorlardı.Kendini komik ve çok iyi bir laf sokucu zannediyordu sanırım.Dediği cümleden bile anlaşılıyordu öyle olduğu.

Ah,hadi ama.Ben Park Jimin'im,altta kalacak değilim ya ?

"Tabi ki öğrenebilirsiniz öğretmenim,"dedim çocuk gibi ve ayağa kalktım.Herkes şaşkındı.Hah,sanırım bu öğretmene kafa tutacak ilk kişiydim."Peh,üç harften ve bir heceden oluşan bir kelimedir.Aslında değildir.Bilmiyorum,dil dersim hiç bir zaman iyi olmadı.Önemi ise,karşınızdaki insanla dalga geçmektir,isterseniz ritmik bir şekilde söyleyip yorgun olduğun--"

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun,tatlım ?"diye sinirlenen öğretmene iğrenerek baktım.

"Öğretmenim,bana yemekten sonra yenen şeyler olan 'tatlı' lakabını takmazsanız sevinirim.Ne demiş çok sevdiğim bir ünlü;I'm not a food,okay ?"

"İlk günden disiplin,kulağa hoş geliyor ha ?"

"Kulağıma hoş gelen tek ses kendi sesim hocam,saygılar."diyip yerime oturduğumda,Kim Taehyung'un sırıtarak bana baktığını gördüm.

Demek etkilendin ha kare gülüşlü çocuk ?
-----------------------------

Yeni bölümden bu kadar dkdjkd

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın okuduğunuz için teşekkürler

Hoşçakalın ^ ^

SCHOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin