Ella's POV
Als ik mijn ogen open zie ik drie paar ogen voor mijn gezicht. Ik gil het uit en sla wat rond. Als ik gestopt ben hoor ik het gelach van Nina Jess en Femke. 'You guys are so mean!' 'Sorry, but we thought it was mean if we maked breakfast without your permission.' Ik grinnik en ga rechtop zitten. 'I'll come. Let me change first.' Ze knikken en verlaten de kamer waarna ik me snel omkleed. Ik verlaat de kamer en zie Femke wat buitengesloten staan. 'Hi.' zeg ik en ik loop de trap af naar beneden. 'Hé ElsBels, Niall dmde me, vragend of je je dm's wilt bekijken.' Ik rol met mijn ogen en zoek mijn telefoon.
Niall Horan
Sorry but I can't get the risk. With your friends you know?
If Paul only knows I was there, pfoeh.
You're ignoring me aren't you?
Why do you ignore me all the time?
Okay I should stop en dm some fans.
Bye? x
Ella
Jeah. I understand.
And I lost my phone.
Niall Horan
I already thought, is she ignoring me ;(. But pfieuw, you didn't :).
Ik rol met mijn ogen en denk even na. Zal ik reageren of niet? Uiteindelijk klik ik toch maar op het antwoord balkje en begin ik te typen.
Ella
Njah. I'm with friends like you know ;). O and if you're going to ask, no I'm not coming to the beach ;) My friend from Holland stays here three weeks. :)
Niall Horan
O, okay. :).
Ella
I have to make breakfast, bye :).
Ik klik de app weg en kijk naar de andere die me ongelovig aanstaren. 'Hij wilt met je praten en je kapt het gewoon af? Ella je bent gek!' krijg ik te horen van Jess. Zelfs Femke kijkt me ongelovig aan. 'I- I am no fan, but... You're crazy. Thousends, no million of peepz wanna be you!' Ik haal mijn schouders op wat een uitbarsting van Nina veroorzaakt. 'Serious Ella? It doesn't matters? Don't you dare to say that! It matters. I wanna be you. Jess want to be you! My little niece want to be you! EVERYBODY WANT TO BE YOU! You're insane! Insane do you hear me?' Ik kijk naar de grond en zucht zachtjes. 'I'm sorry, but he's stalking me and that's so anoying! But let's go and eat, before going to school!' Ik glimlach even en pak snel wat brood. Normaal eet ik nooit in de morgen, maar nu voel ik me haast noodgedwongen. Ik smeer een broodje en begin hem langzaam op te eten.
Als ik uiteindelijk mijn broodje op heb, hebben de andere ieder al drie broodjes op. Ik lik mijn lippen af en kijk op de klok. Kwart voor acht. 'Jess, je kan ook mee naar school gaan?' Ze grinnikt en knikt dan. 'Ja dat hadden Nina en ik ook al bedacht.' Oké Nina en Jess zijn beste vriendinnetjes geworden. Ik zucht even zacht en knik dan waarna ik mijn tas pak. Ik stap de deur uit met Nina Jess en Femke op mijn hielen. Ik doe de deur op slot en loop naar school. 'Jess, kom naast me lopen?' zeg ik met een pruillipje, maar ze blijkt me niet te horen. Ze beweegt wild mee op de muziek uit het oortje van Nina. Femke komt naast me lopen en ze glimlacht. 'I heard a part of your sentence. Is it okay if I walk here?' Ik knik en glimlach. 'She changed.' mompel ik zacht en Femke knikt even. 'I don't know, but I think so.' Ik glimlach even en loop wat sneller als ik de school al zie.
Als we bij mijn kluisje zijn, Jess en ik, open ik hem en laat ik haar haar jas erin proppen. 'Dit wordt een zware dag, ik kan geen boeken in mijn kluisje meer stoppen.' zeg ik lachend als ik mijn eigen jas er ook in heb gestopt. Jess lacht ook zachtjes en we lopen dan samen naar het lokaal. De eerste les heb ik zonder Nina erbij. Biologie. Ik klop op de deur en open hem zachtjes. Meneer Bliz kijkt op en fronst. 'Ella, and an unknown person.' Hij lacht op zijn eigen grap en ik glimlach. 'Jeah, this is my friend from the Netherlands, can she join us today?' De leraar knikt overdreven en loopt naar Jess toe. 'Hello I'm John Bliz. But you have to call me Mister Bliz in the class.' Hij glimlacht even en Jess stelt zich ook voor. Dan nemen we plaats achterin het lokaal en wachten totdat het lokaal vol is gelopen.
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfiction'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...