Jeg hører at det ringer. Så jeg skvetter noe sykt. Nå ble jeg så sur. jeg har en jævel ringeklokke som høre ut som en klovn som skal ta deg!!! Okey tilbake til vanlig liv. jeg skal fortelle litt om meg sjøl og hvorfor jeg er her. Jeg heter Melissa (bilde). Min familie har flyttet til Sverige (Stockholm). Jeg bodde i Norge i 15 år, så det betyr at jeg er 15 år. Og nå er jeg her. I Sverige!!! Så... idag er dagen. nytt liv, nye venner, ny skole, alt blir nytt. Men men jeg må jo opp, må ikke komme får sent til første skole dag. Jeg går til kjøkkenet og lager bare noe. Jeg tenkte, men tok en eple. jeg hentet sekken så gikk jeg ut. Jeg lurer på hvor jeg skal gå, så jeg gikk inn igjen. Jeg roper på mamma. Fikk ikke no svar, ropte igjen. og der kom det en dame som var klar. Skal jeg kjøre deg? spør ho glad. jeg har aldri ho så bli siden mamma og pappa var sammen. Wow! kommer det fra broren min Roy. du så blid ut. roper han til mamma. når vi gikk til bilen så det ut som om mamma var en enhjørning, som hoppet inn i bilen. ja jeg vet en enhjørning er rart, men jeg elsker enhjørninger! jeg gikk til bilen og så mamma tok på seg mer maskara enn det ho har på seg. Roy setter seg inn. oja glemte å fortelle om Roy. Roy er storebroren min. han er 16 år, så ikke så langt fra hverandre. jeg tok opp mobilen min og satte på musikk i bilen. jeg tror vi var litt gale, for det var folk som så rart på oss. når vi kom fram til skolen, gikk vi ut av bilen og mamma kjørte hjem. hade ses etter skolen. roper Roy til meg. så flott! helt alene på skolen. ingen anelse hvor jeg skal gå, så jeg begynner å gå til bygget. bygget var stor og grå, med masse farger :)
<.......>
nytt kapittel. vet jeg er dårlig. dere trenger ikke å lese den. skal fortsette hver dag. pluss er ny til dette, så hjelp meg vist du vil!!!!!
YOU ARE READING
Min bror
RomanceMelissa og familien har flyttet. Ho er 14 og blir 15. Melissa er enebarn eller ikke PS: ikke les denne vist du ikke vil lese om kliss og klass