Už od prvého momentu to medzi Mattom a Rebekou iskrilo. Rozprávali sa nonstop. Mali veľa spoločného. Mattovi sa páčila. Snažil sa to nedať najavo. Po škole sa Matt opýtal Rebeky, že kde býva. "Hen v takom zapadákove, nikoho tam nepoznám." Povedala.
"To sme dvaja." Odpovedal.
Nasadli do toho istého autobusu. Matt zistil, že Rebeka má mladšieho brata Tea. "Tak ja vystupujem tu. Pa." Usmiala sa Rebeka.
"Moment, moment princezná. Ja tu vystupujem tiež."
"Takže v tomto zapadákove poznám chalana, ktorý je úplne ako ja a dozviem sa to až teraz?""Vyzerá to tak, že áno." Povedal Matt. Zisti, že Rebeka býva, v tom dome, ktorý s mamou obišiel. Keď sa pozrel na tú záhradu nemal slov. Boli tam ruže, záhradu dopĺňali sochy a veľká fontána v strede. Ten dom, ktorý Matt videl bol preň ako palác. "Počkaj. Pôjdeš dnes von?" Chytil Matt Rebeku za rameno, keď otvárala bránu. "Prosím." pozrel na ňu tými svojimi očami, tým pohľadom pri ktorom by sa aj tá najchladnejšia baba dokázala roztopiť.
"Naučím sa, a tak... noo keď stihnem tak áno." Usmiala sa. Konečne sa Matt cítil šťastný. Prišiel domov a mama sa ho hneď pýtala ako bolo. Matt jej všetko povedal.
"Takže už máš niekoho hej?" Podpichla ho mama.
"Bol by som rád ak z toho niečo bolo." Povedal a išiel sa do izby učiť. Mal v pláne ísť za Rebekou, keď sa doučí. Zrazu, ale niekto klopal. "Dobrý deň, vy ste Mattova mama? Som Rebeka, Mattova spolužiačka."
"Jasné, som Amanda poď ďalej, idem po Matta doteraz sa učí." Amanda prišla a zavolala Matta do obývačky. Usmial sa, keď Rebeku videl. Po chvíli Matt a Rebeka išli vonku, rozprávali sa, naháňali sa, smiali sa sami zo seba. Večer, keď Matt išiel odprevadiť Rebeku domov, Rebeka mu dala papierik. "Pozri si ho až doma." Žmurkla naňho. Prišiel domov a hneď sa pozrel na papierik -moji nie sú dnes večer doma... príď ku mne chcem ti niečo ukázať... Obľúbila som si ťa. Zavolaj mi, Rebeka."
Viem, že je to divné, ale vôbec nestíham písať, ten koniec je trochu viac ako divný. Ja neviem :D čo mám ľudia robiť poraďte :D xD ako chcete aby to pokračovalo? Ps. Sorry, že je to kratšia časť.
ESTÁS LEYENDO
True & Beautiful Emo Love [SK]
De TodoMestský chlapec, ktorý sa presťahuje na vidiek to nebude mať ľahké. Keďže mladých tam je málo stretáva sa skôr s dôchodcami, ku ktorým chodí, lebo si s nimi rozumejú jeho rodičia a v dome nemá čo robiť. Ľudia ním opovrhujú a on sa nakoniec rozhodn...