Benim adım Ada. Yaşım 17 ama yaşadıklarım yaşımdan büyük . Bu yüzden bunları unutmak için kendime yeni sayfa açmaya karar verdim.
2-3 ay sonra Kore de Seul şehrine taşındım, ve ailemin bundan haberi yok.
Niye kore ? Diye soracak olursanız, Türkiye de koreliler hayrandım ve kore dil kurslarına gittim.
Şimdi biraz bile olsa konusabiliyorum...
...YENI OKUL , YENI KISILER, YENI GIYSILER YENI IS VE DAHA BUNUN GIBI BIRCOK SEY...
1 hafta sonra yeni okuluma kayıt oldum. Okula gittiğim ilk gün herkesle samimi oldum. Sınıfta Kai adında bir çocukla oturuyorduk. Çocuk çok ama çok tatlı. Baya iyi anlaştık.
Sonra okul çıkışı iş aramama yardım etti. Neyseki çok geçmeden Kainin arkadaşının orda çalışmaya başladım.
Okuldan sonra çalıştığım için ders çalışmama zaman kalmıyordu . Ve evimde yoktu. Tam ev arayacakken Kai beraber kalabiliriz dedi.
Sonra Kaiye taşındım .
4-5 ay geçti Kaiyle daha samimi olduk. Ben gizliden gizliye hoslanmaya başladım.
Kai bugün okul çıkışı çalıştığım kafeye geldi. Dertlestik falan, sonra ona açılmaya karar verdim.
Sonra Kaiye tam acilacakken telefonu çaldı . Ve masadan uzaklaştı .
Bende merak edip Kaiye yaklaştım ve Kainin konuşmasını duydum ;
- Tamam AŞKIM bekliyorum...SELAM ARKADASLAR ILK HIKAYEM INSALLAH BEGENIRSINIZ 😊😊
YARINDA IKINCI BOLUMU GELIYOR 😘😘