Stáli tam všichni čtyři, tahle nešťastná nehoda je spojila dohromady. Stáli tam a truchlili nad tou - dosud otevřenou rakví.
"V minulých dnech došlo k tomu nejhoršímu, co kdy může obětavé a milující rodiče potkat, ztratili předmět své lásky a péče, svého syna. Jistě se jim v těchto okamžicích zdá, že ani vlastní smrt by nemohla být horší.
Byla to zpráva, kterou by věru nikdo z vás nečekal. Zastihla vás nepřipravené a nyní na vás co nejtíživěji doléhá. Zasáhla vaše nitro a zaplnila ho bolestí, smutkem a zklamáním.
Ztráta mladého člověka je pokaždé bolestnou událostí. Nejen pro rodinu, ale i pro všechny ty, kteří s ním sdíleli radosti mládí. Nesplnily se jeho ideály, nenaplnil se jeho život podle přání a představ. Již ho nepotkáme, neuvidíme.
Náhle a nečekaně se uzavřela kniha života Noaha Murcuse , kniha, v níž zůstalo ještě tolik listů nepopsaných. Vždyť odchází z kruhu své rodiny, spolužáků a přátel ve věku pouhých 19 let.
Noah Marcus byl velmi inteligentní a milující syn, bratr a přítel. Bohužel denodenně slýcháme o podobných neštěstích, bohužel téměř každodenně na nás na silnicích číhá smrt. Pojďme se tedy pomodlit a naposled se rozloučit."
Po skončení smuteční řeči se přítomní začali střídat u jeho rakve. Nejprve k rakvi přistoupila rodina. Když odešla, Noahův bratr Ivan zůstal strnule zírat na rakev. Mezitím k němu došli ony tři osoby - Noahova přítelkyně s kamarádkou a Noahův nejlepší kamarád Oliver. Všichni čtyři nehybně zírali na Noahovo mrtvé tělo a ronili slzy.
Oliver promluvil do ticha: "Ty jsi Noahův bratr?" Řekl nejistě.
"Hm" Odpověděl Ivan zastřeně a zvedl hlavu, aby se podíval na onoho člověka, který přerušil ticho. "Tys byl jeho nejlepší kamarád viď? Hodně mi toho o tobě povídal." Dodal Ivan.
Oliver neodpověděl, pouze smutně přikývl.
"Nezasloužil si smrt" Vyslovila po chvíli Tess větu tak potichu, že byla sotva slyšet a přitom jí z očí tekly slzy. Bianca, snažící se jí utišit, jí povzbudivě zmáčkla ruku.
Oba kluci se k ní pomalu otočili.
"To jsi ty, Tess? Vůbec jsem tě nepoznal." Prohodil Oliver směrem k Noahově přítelkyni. "Vypadáš jinak." Dodal a navzdory situaci se pousmál.
"Není někdo z vás Theressa Perkinsová? Tohle se našlo v autě Noaha Marcuse při vyšetřování nehody. " Přerušil jejich krátkou konverzaci muž třímající v ruce malou krabičku s nápisem Pro Theressu Perkinsovou.
"To jsem já" Řekla ochraptělým uplakaným hlasem. Muž natáhl ruku s krabičkou a předal ji Tess. Ostatní situaci jen překvapeně sledovali.
"Co to je?" Zeptala se zvědavě Bianca.
"Nevím." Odpověděla Tess zaraženým hlasem a vydala se ven z místnosti.
"Počkej, chtěl jsem vás pozvat na rozlučku s Noahem. Budou tam všichni jeho blízcí, byl bych rád, kdybyste přišli taky." Zastavil ji Ivan a dal všem třem malý papírek s informacemi. Poté už Tess opravdu vyšla z místnosti. Bianca chtěla jít za ní, ale Tess ji odbyla slovy: "Nech mě, chci být chvíli sama."
Tess odešla na lavičku nedaleko kostela a pomalu otevřela krabičku. Z ní vypadl malý kus papíru. Jakmile začala číst ta slova, došlo jí, že to měl být dárek od Noaha k jejím devatenáctým narozeninám a slzy se jí samovolně spustily. Po dočtení dopisu si zakryla tvář rukama a slzy se jí dál hrnuly z očí. Když se trochu uklidnila, nakoukla znovu do krabičky, ve které ležel nádherný starožitný křišťálový přívěšek. Křišťál si připla na krk a rozhodla se, že si ho už nikdy nesundá. A tak jen seděla a nepřítomně koukala.Najednou se ze dveří začali hrnout lidé a přáli si mezi sebou upřímnou soustrast. Pár lidí, kteří věděli, že Tess byla Noahova přítelkyně, přišli a popřáli upřímnou soustrast i jí. Nebylo jí to zrovna příjemné, ale chápala, že to ti lidé nemyslí zle a tak se na každého snažila alespoň trochu usmát.
Když už všichni odcházeli, zastavil se u ní Ivan, Oliver a Bianca, aby se s ní rozloučili a ještě se domluvili na zítřejší rozlučku s Noahem. Bianca byla zvědavá, co v té krabičce bylo, ale uvědomila si, že v téhle situaci není zrovna nejlepší se na to vyptávat a že jí do toho vlastně nic není a tak se jen omluvila za to, že se před tím tak vyptávala. Tess se na ni ale nezlobila a tak ji jen objala. Když už v okolí nebyl vůbec nikdo, rozhodla se Tess jít také domů.Na rozlučku s Noahem přišlo spoustu jeho přátel a známých. Po celý večer se všichni bavili a zároveň truchlili nad Noahovou smrtí. Nakonec zde zůstal pouze Ivan, Oliver, Bianca a Tess. V tento moment se z nich stala nerozlučná parta.
......................................................
S kamarádkou jsme se rozhodly začít psát tento příběh. Každá kapitola bude z pohledu nějakého člena z party, některé kapitoly budou i z více pohledů. Doufáme, že se Vám náš příběh bude líbit. :)
ČTEŠ
Obscurity
RandomJedna událost je spojila dohromady. Stali se nerozlučnou partou. Jedné noci se však něco změnilo. Tessiin přívěšek není jen tak obyčejný. Co všechno dokáže?